مانیتور کولرمستر GA2711، کارایی بالا و مقرون به‌صرفه

کولرمستر پیشرو در تولید قطعات اصلی و جانبی رایانه­‌های گیمینگ، به تازگی از عرضه مانیتور GA2711 خبر داد. این عضو جدید از مانیتورهای کولرمستر انتخابی مقرون به صرفه با کارایی بالا برای گیمرها، حرفه‌­ای­‌ها و حتی کاربران عادیست تا با هزینه­‌ای معقول بتوانند کیفیت بالایی را تجربه نمایند. مانیتور GA2711 تلفیقی از کیفیت و کارایی بالا با امکانات گسترده است که کاربران با نیازهای متفاوت می‌توانند از ویژگی­‌های آن بهره ببرند.

به گفته مدیر کولرمستر، جیمی شاو: ” در فرآیند طراحی مانیتور GA2711 تمرکز ما روی مواردی بوده که برای مشتریان مهم باشد، این موارد عبارتند از: کیفیت، کارایی و ارزش خرید. این مانیتور گواهیست بر تعهد ما در زمینه ارائه راهکارهای بصری همه جانبه که طیف وسیعی از نیازهای کاربران را رفع نماید، خواه این کاربران گیمر باشند یا کاربران خانگی و اداری یا حتی علاقمند به تماشای فیلم و سریال”

ویژگی­های کلیدی مانیتور کولرمستر GA2711:

  • کیفیت بصری بالا: مجهز به پنل ۲۷ اینچی QHD با نرخ نوسازی تصویر ۱۰۰ هرتزی، تعادلی عالی برای کار یا بازی کردن
  • حالت‌­های تصویری گسترده: حالت­‌های تصویر قابل انتخاب برای بازی­های FPS ، RTS، حالت شخصی‌سازی شده، استاندارد، وب‌گردی، مطالعه فایل­‌های نوشتاری، تماشای فیلم و همچنین Adaptive Sync برای بهبود هرچه بیشتر نمایش تصاویر
  • عملکرد نرم و سریع در اجرای بازی‌ها: نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتزی و سرعت پاسخگویی ۱ میلی ثانیه‌­ای میزان تاخیر و motion blur را کاهش داده تا وضوح کلی تصویر حین بازی افزایش یابد.
  • گستره رنگی غنی: پنل IPS به کار رفته در این مانیتور پوشش ۹۹ درصدی از طیف رنگی sRGB را ممکن می‌­سازد تا رنگ‌­ها به زنده‌­ترین شیوه ممکن به نمایش درآیند.
  • امکانات مخصوص راحتی در استفاده: ویژگی­‌هایی نظیر کاهش سطح نور مضر آبی، و فناوری ضد پرش تصویر در استفاده­‌های طولانی مدت از خستگی چشم‌ها می­‌کاهد.

مانیتورهای کولرمستر با گارانتی الماس رایان ایرانیان، نماینده فروش این شرکت در ایران، در فروشگاه‌­های معتبر سراسر کشور در دسترس علاقمندان قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید