غرق شدن در دنیای بازی با هدست‌­های گیمینگ Corsair HS35 V2

شرکت کورسیر دو هدست گیمینگ دیگر را برای علاقمندان به تجربه صوتی ناب و بی‌نظیر معرفی کرد. هدست‌های HS35 v2 و HS35 SURROUND v2 که هر دو از استاندارد ارتباطی جک ۳/۵ میلی­‌متری بهره می­‌برند انقلابی در تجربه صوتی شما روی پلتفرم‌­های مختلف ارائه می‌­دهند. مدل HS35 v2 با استفاده از درایوهای صوتی ۵۰میلی‌متری نئودیمیمی، درهای دستیابی به گستره وسیع و قدرتمندی از صداها را با بهترین کیفیت ممکن به روی شما می‌­گشاید تا کوچک‌ترین جزئیات صوتی در بازی‌ها را با تمام وجود بشنوید. استفاده از جک ۳/۵ نیز امکان اتصال این هدست به طیف وسیعی از اکوسیستم‌­ها مانند: کامپیوترهای گیمینگ، کنسول پلی­استیشن، نینتندو سوییچ، اکس­باکس و دیگر پلتفرم‌­ها را فراهم می­‌کند.

جهت تجربه عمیق صوتی و عملا یکی شدن با دنیای بازی­ها، مدل HS235 SURROUND v2 بعد جدیدی به ویژگی­‌های صوتی بازی­‌ها می افزاید، کارت صدای مبتنی بر USB تعبیه شده برای این مدل، فناوری صوتی Dolby Audio 7.1 Surround را بر روی رایانه­‌های گیمینگ ممکن می­‌کند تا جزئیات صوتی بسیار خفیف مانند صدای پا یا انواع صداهای تولید شده توسط دیگر بازیکنان در بازی را به دقت رهگیری کرده و در رقابت­‌های آنلاین مثل Overwatch 2 دست بالا را داشته باشید و یا خودتان را در بازی­‌هایی مانند Starfield، محو اتمسفر و زیبایی‌­های صوتی کنید.

هدست HS35 v2 بهترین انتخاب برای بازی کردن­‌های طولانی مدت یا سرگرم شدن با بازی‌­ها به‌طور کوتاه مدت است. هدبند قابل تنظیم این هدست، از فشار روی سر شما می­‌کاهد و گوش­‌های شما نیز به لطف استفاده از بالشتک‌­های نرم و پارچ‌ه­ای همیشه راحت و خنک خواهد بود. دکمه­‌های کنترل میزان صدا یا حالت قطع صدا روی گوشی­‌ها قرار دارند و میکروفون منعطف با شیوه نمونه‌برداری صدا به‌صورت omnidirectional نیز دقیقا در جایی قرار گرفته که صدای شما با بالاترین سطح از کیفیت به هم‌تیمی­‌هایتان منتقل شود تا بهترین هماهنگی را در بازی‌­های رقابتی داشته باشید. این هدست در سه رنگ Classic Black، Muted Red و Deep Blue در دسترس قرار خواهد گرفت. با انتخاب هرکدام از این دو هدست بر کیفیت صوتی بازی­‌ها بی‌افزایید.

هدست­‌های کورسیر با گارانتی ۲۴ ماه  الماس رایان ایرانیان، نماینده کورسیر در ایران در فروشگاه­‌های معتبر سراسر کشور در دسترس شما قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید