نسل جدید خنک‌کننده‌های مجهز به LCD کورسیر

کورسیر پیشرو در تولید خنک‌­کننده­ و دیگر تجهیزات مخصوص گیمرها و محتواسازان، نسل جدید خنک‌­کننده­‌های AIO یکپارچه خود را با معرفی محصولات پرچمدارش که مجهز به جدیدترین فناوری مدیریت نورپردازی و صفحه نمایش ۲.۱ اینچی از نوع IPS که کاملا قابل شخصی‌­سازی و همگام‌سازی با دیگر قطعات دارای نورپردازی کورسیر هم هستند، مانند فن‌های QX RGB به نمایش گذاشت. اتصال اجزای مختلف این اکوسیستم نورپردازی و مدیریت آنها تنها با استفاده از یک کابل امکان‌پذیر شده است. البته پیشرفت این خانواده محصولات صرفا به موارد ظاهری خلاصه نشده بلکه از آخرین پیشرفت­‌ها در زمینه کیفیت بلاک و پمپ خنک­‌کننده و فن‌های قدرتمند نیز استفاده شده تا عالی­‌ترین سطح از زیبایی بصری با بالاترین سطح کارایی در کنار یکدیگر ممکن شوند.

CORSAIR LCD-Equipped AIO CPU Coolers

خنک­‌کننده­‌های iCUE LINK H100i LCD، iCUE LINK H150i LCD و iCUE LINK H170i LCD مجهز به LCD با رادیاتورهایی با اندازه ۲۴۰ میلی‌متر، ۳۶۰ میلی‌متر و ۴۲۰ میلی‌متر برای سازگاری با سناریوهای گرماگیری مختلف آماده عرضه شده‌اند. همچنین تمام این خنک‌­کننده­‌ها با خمیر سیلیکن CORSAIR XTM70 که بهترین خمیر انتقال حرارت این شرکت است همراه هستند، فرآیند نصب خنک‌­کننده‌­های خانواده iCUE LINK LCD بر روی انواع مادربردها با سوکت­‌هایی از قبیل LGA1700، LGA1200، LGA115x و AM4 و AM5 به سادگی و بدون نیاز به ابزار خاصی امکان‌پذیر است.

CORSAIR LCD-Equipped AIO CPU Coolers

با به کارگیری این خنک‌­کننده‌­ها و استفاده از هاب نصب فن‌های اضافی می‌­توان دیگر فن‌های نوع QX RGB را تنها به‌وسیله یک کابل به خنک‌کننده متصل کرد تا مدیریت کابل­‌کشی منظم­‌تری نیز داشته باشید. صفحه نمایش به کار رفته در این محصولات نیز با رزولوشن ۴۸۰×۴۸۰ پیکسل قابلیت شخصی­‌سازی گسترده‌­ای دارد، به‌گونه‌­ای که می‌­توان یک لوگو، تصویر انیمیشنی خاصی یا حتی یک فایل GIF را بر روی آن با کیفیت رنگ ۲۴ بیتی به نمایش درآورد. مدیریت و همگام‌­سازی همه اجزا به‌وسیله نرم‌افزار مدیریتی کورسیر یعنی iCUE قابل انجام است.

CORSAIR LCD-Equipped AIO CPU Coolers CORSAIR LCD-Equipped AIO CPU Coolers

همچنین شایان ذکر است که صفحه نمایش iCUE LINK  با قابلیت نصب بر روی خنک­‌کننده‌­های سری iCUE LINK که در سال ۲۰۲۳ روانه بازار شده­اند، سازگار است و می­‌توانید صفحه نمایش iCUE LINK LCD را بطور جداگانه برای آن محصولات تهیه و در عرض چند ثانیه بر روی آنها نصب کنید. محصولات سازگار با این صفحه نمایش عبارتند از: iCUE LINK H170i RGB، iCUE LINK H150i RGB، iCUE LINK H115i RGB و iCUE LINK H100i RGB.

 

منبع: Techpowerup

Leave a Comment