سوئیچ داهوآ قلپ تپنده سیستم‌های دوربین مداربسته

داهوآ از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم‌های یکپارچه‌ی نظارتی و دوربین‌های مداربسته در دنیاست. با توجه به بررسی­‌های رسانه تحلیلی Omdia، آشکار شده که داهوآ از سال ۲۰۲۰ دومین شرکت تامین‌کننده تجهیزات نظارتی ویدیویی در جهان بوده است. این شرکت تمامی اجزای مختلف سیستم‌های نظارتی ویدیویی را نیز خود تولید می‌کند. از جمله مهمترین این اجزا، سوییچ‌های شبکه‌، مخصوص سیستم‌های حفاظتی مداربسته خواهد بود که قلب تپنده سیستم­‌های شبکه‌ای  و اتصال و تامین توان بخش­‌های مختلف دوربین­‌های نظارتی هستند.

قدرت و عملکرد

سوئیچ­‌های تولید شده توسط داهوآ با قدرت و کارایی بالا و همچنین پشتیبانی از پروتکل‌­های گوناگون شبکه، امکان جا­به­‌جایی اطلاعات نظارتی را با سرعتی بالا ممکن می­‌سازند.

امنیت

سوئیچ­‌های داهوآ از استانداردهای امنیتی پیشرفته­ و سطح بالایی بهره می‌برند تا شبکه دوربین­‌های مداربسته خود را به خوبی محافظت کرده و دسترسی­‌های غیرمجاز را ناممکن سازند.

امکانات مدیریتی

رابط مدیریتی به کار رفته در بخش نرم­‌افزاری این سوئیچ­‌های داهوآ با کاربری آسان شما را در کنترل همه چیز قرار می‌­دهند تا بنابه نیازهای خود تنظیمات شبکه نظارتی خود را مدیریت و پیکربندی نمایید، از ایجاد و مدیریت شبکه­‌های مجازی VLAN و پشتیبانی از QoS گرفته تا امکان مدیریت از راه دور.

امکان ارتقا و ایجاد تغییرات

ساختار ماژولار سیستم­‌های نظارتی و گوناگونی سوئیچ­‌های داهوآ این امکان را فراهم می‌­سازد تا در صورت افزایش تعداد دوربین­‌ها، نیاز به مدیریت راه دور یا و گسترش شبکه‌­ی نظارتی بیشتر شود و شما بتوانید به راحتی اقدام به اعمال تغییرات کنید.

توان مصرفی و تامین توان دوربین­ها

سوئیچ­‌های داهوآ تامین توان مصرفی دوربین­‌های نظارتی POE را از طریق کابل شبکه امکان‌پذیر می‌کنند، پس با توجه به تعداد دوربین­‌ها و توان مصرفی آنها می‌توانید به انتخاب مناسب­‌ترین سوئیچ اهتمام ورزید.

تناسب هزینه به کارایی

سوئیچ­‌های داهوآ امکانات گسترده و بالاترین سطح از فناوری­‌ها امنیتی، مدیریتی و نظارتی را با صرفه اقتصادی فوق­‌العاده نسبت به سایر برندها به ارمغان می­‌آورند.

موارد ذکر شده تنها بخشی از ویژگی­‌ها و امکانات سوئیچ­‌های داهوآ برای سیستم‌های دوربین مدار بسته هستند. به طور کلی، سوئیچ­‌های داهوآ اطمینان از انتقال داده‌های ویدئویی با کیفیت، امنیت و پایداری بالا را فراهم می‌کنند، گستره وسیعی از امکانات در محصولات گوناگون داهوآ وجود دارند، مانند: تنوع در تعداد پورت­‌ها، توان مصرفی متفاوت، روش­‌های ارتباطی و مدیریتی مختلف که می‌­توانید با مشاهده و بررسی کاتالوگ محصولات و ویژگی­‌های فنی آنها به بهترین انتخاب دست یابید.

گارانتی الماس رایان ایرانیان به عنوان نماینده رسمی محصولات داهوآ در ایران، این سوئیچ­‌ها را با گارانتی ۳۶ ماه در اختیار خریداران گرامی قرار می­‌دهد تا با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید