لکسار از حافظه دسکتاپ ARES RGB DDR5 7200 و اس‌اس‌دی PLAY 2230 PCIe 4.0 رونمایی کرد

لکسار از تولید کنندگان سخت‌افزار کامپیوتر علی‌الخصوص ذخیره‌ساز، به تازگی دو محصول جدید ARES RGB DDR5 7200 و اس‌اس‌دی PLAY 2230 PCIe 4.0 را به مجموعه محصولات گیمینگ خود اضافه کرده است. هر دو محصول عملکرد  و قابلیت اطمینان خیره‌کننده به گیمرها هدیه می‌دهد.

حافظه دسکتاپ ARES RGB DDR5 7200 به گیمرهای حرفه‌ای و علاقه‌مندان به رایانه‌های شخصی اجازه می‌دهد تا عملکرد برتر را با استاندارد DDR5 تجربه کنند و این حافظه‌ها در کیت ۳۲ گیگابایتی (۱۶×۲ گیگابیت) موجود است. وجود هیت‌سینک آلومینیومی درجه یک که در این حافظه به‌کار رفته است آنها را برای عملکردی سریع، پایدار و قابل اطمینان آماده می‌کند. همچنین نورپردازی RGB استفاده شده در این حافظه، بنابه سلیقه کاربر قابل سفارشی‌سازی خواهد بود. این حافظه با بیشتر مادربردها سازگاری دارد و برای آخرین نسخه Intel XMP 3.0 و AMD EXPO طراحی شده‌اند.

Lexar ARES RGB DDR5 7200 Desktop Memory رم لکسار

قابل ذکر است اس‌اس‌دی معرفی شده توسط کمپانی لکسار به‌نام PLAY 2230 PCIe 4.0 مناسب کنسول‌های بازی دستی و لپ‌تاپ‌های کوچک M.2 است که عملکرد فوق‌العاده‌ای را در ابعاد کوچک ارائه می‌کند. حداکثر سرعت خواندن و نوشتن در این محصول به ترتیب برابر با ۵۲۰۰ و ۴۷۰۰ مگابایت بر ثانیه بوده که قادر است سنگین‌ترین بازی‌ها و فایل‌ها را با سرعت هرچه بیشتر اجرا نماید. حافظه کش پویا SLC به‌کار رفته در این ذخیره‌ساز زمان بارگذاری و دانلود را سریع خواهد کرد تا زمان انتظار به حداقل برسد. اس‌اس‌دی مورد نظر با لپ‌تاپ‌های ASUS ROG Ally و Steam Deck سازگاری دارد و در ظرفیت ۱ ترابایت قابل دسترس خواهد بود.

Lexar PLAY 2230 PCIe 4.0 SSD اس‌اس‌دی لکسار

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید