حافظه SSD پاتریوت P220 ترکیب سرعت و دوام در قله کیفیت

حافظه‌های اس‌اس‌دی P220 شرکت آمریکایی پاتریوت به سرعت، کیفیت و دوام بالا شهرت دارند. خانواده حافظه‌های‌ اس‌اس‌دی P220 از محصولات رده بالا و محبوب Patriot است که با ضمانت 24 ماهه الماس رایان ایرانیان در بازار ایران در دسترس خریداران قرار دارد.

این حافظه SSD ساخت تایوان در فرم فاکتور 2.5 اینچی مبتنی بر درگاه SATA III ساخته شده است و توانایی رسیدن به حداکثر سرعت 550MB/s را داراست. این میزان سرعت برای خواندن اطلاعات، سقف سرعت ممکن برای درگاه ساتا است که P220 توانایی رسیدن به آن را دارد.

حافظه‌های SSD خانواده P220 پاتریوت در ظرفیت‌های متنوع از 128 گیگابایت تا 2 ترابایت تولید شده و از نظر قیمتی جزو محصولات خوش قیمت بازار محسوب می‌شوند.

مشخصات اس‌اس‌دی پاتریوت

اس‌اس‌دی P220 پاتریوت با تمام سیستم عامل‌ها، شامل لینوکس، ویندوز و مک سازگاری کامل دارد. از نظر ابعادی این SSDها با ضخامت 7 میلیمتر ساخته شده اند تا امکان استفاده از آنها در لپتاپ‌ها، مینی پی سی‌ها، و All In One‌ها به راحتی میسر باشد.

حافظه اس‌اس دی P220 مجهز به جدیدترین مموری 3D V NAND است و از کنترلر محبوب Silicon Motion بهره می‌برد. عملکرد عالی، دوام بالا و کیفیت ساخت مطلوب از دیگر خصوصیات این مدل از حافظه‌ها است.

برای داشتن یک درایو پر سرعت مخصوص نصب سیستم عامل، و یا استفاده آرشیوی، ذخیره ساز P220 پاتریوت گزینه ای ایده آل با حداکثر کارایی بر روی درگاه SATA 6G محسوب می‌شود. این حافظه ها دمای کاری بسیار مناسبی دارند و قابلیت کار در انواع محیط ها را دارا هستند.

توانایی این SSD در بخش گمینیگ نیز برای گیمرها اثبات شده است و می‌توانید سرعت بسیار بالایی را بر روی درگاه SATA با استفاده از حافظه‌های Patriot P220 تجربه کنید.

خرید کلیه حافظه‌های P220 پاتریوت با قیمت مناسب و ضمانت 24 ماهه الماس رایان ایرانیان برای کاربران در سراسر کشور از طریق نمایندگان فروش الماس رایان ایرانیان امکان‌پذیر است.  

دیدگاهتان را بنویسید