کیس همه کاره کولرمستر TD500 MAX

کیس کولرمستر TD500 MAX اولین عضو ATX از خانواده کیس­‌های سری MAX کولرمستر است که به تازگی توسط این شرکت معرفی شده است. این کیس جهت پاسخگویی به نیاز علاقمندان به اسمبل و سرهم‌بندی راحت و بی‌دردسر رایانه­‌های قدرتمند، همراه با خنک­‌کننده یکپارچه مایع (AIO) و یک منبع تغذیه ۸۵۰ واتی از پیش نصب شده طراحی و تولید شده تا قرارگیری قطعات در کیس به ساده‌­ترین شیوه امکان‌پذیر شود.

از مواردی که کیس TD500 MAX را خاص کرده به کارگیری خنک­کننده مایع با رادیاتور ۳۶۰ میلی‌­متری است که فرآیند خنک­‌سازی پردازنده قدرتمند را نیز به بهترین شکل تضمین می­‌کند، همچنین این کیس به کانکتورهای مختلف نیز مجهز شده تا کابل‌کشی و انواع اتصالات به راحت‌ترین روش انجام گیرد.

ویژگی­های بارز و مزایای کیس کولرمستر TD500 MAX :

  • خنک­کننده مایع AIO: دارای رادیاتور ۳۶۰ میلی‌متری Atmos همراه با سه فن Mobius 120p برای مهار حرارت پردازنده‌­های قدرتمند.
  • منبع تغذیه از پیش نصب شده: این کیس دارای یک منبع تغذیه CoolerMaster GXII 850W ATX 3.0 به‌صورت از پیش نصب شده همراه با کابل‌کشی از پیش انجام شده جهت راحتی هرچه بیشتر فرآیند نصب قطعات و کانکتورهای تامین توان مادربرد و کارت گرافیک.
  • محفظه قرارگیری پیچ­‌های یدکی: پنل مخصوص پنهان کردن منبع تغذیه دارای محفظه­‌ای مخفی جهت قرارگیری پیچ‌های اضافیست تا در زمان نصب قطعات جدید یا رسیدگی به سیستم، پیچ­‌ها همیشه در دسترس شما باشند.
  • طراحی و ساخت مطابق با استاندارد ATX 3.0 جهت بالاترین میزان کارایی
  • کابل کشی دو مرحله­ای که میزان سختی کابل‌کشی را برای کاربران تازه کار و حتی حرفه­ای به میزان قابل توجهی کاهش داده و عملا این کار پیچیده را لذت‌بخش می‌­سازد.
  • رنگ و لعاب خاص: کیس TD500 MAX با طیف جذابی از رنگ خاکستری تولید شده تا شمایلی حرفه­‌ای به رایانه حرفه‌­ای ساخته شده با این کیس ببخشد.

کیس­های کولرمستر با گارانتی الماس رایان ایرانیان، نماینده رسمی فروش این شرکت در ایران، در فروشگاه­‌های معتبر سراسر کشور در دسترس علاقمندان قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید