به زودی معرفی گوشی‌های اقتصادی گلکسی A04 و A04s سامسونگ

دو گوشی هوشمند سامسونگ به تازگی توانسته‌اند گواهی Wi-Fi Alliance  را کسب کند و به زودی گلکسی A04 و A04s سامسونگ روانه بازار خواهند شد.

گلکسی A04 از وای‌فای دو بانده ۲.۴ گیگاهرتزی و ۵ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند. دارای دو سیم کارت و سیستم عامل اندروید است. این احتمال وجود دارد که مدل سومی هم وجود داشته باشد؛ زیرا نسل قبل یعنی گلکسی A03 دارای سه مدل A03، A03s و A03 Core بود. پس احتمال وجود مدل سوم چیزی به دور از منطق نیست.

از مدل A04s اطلاعات بیشتری نسبت A04 منتشر شده است؛ اطلاعاتی که از سایت گیک‌بنچ منتشر شده، میتوان انتظار داشت که این مدل به تراشه اگزینوس مجهز شده است. این مدل دارای ۳ گیگابایت رم است و جزو دستگاه JDM به شمار می‌رود، بدان معناست که کمپانی سامسونگ جهت پایین آوردن قیمت، مدل یاد شده را با همکاری کارخانه چینی خواهد ساخت. انتظار می‌رود این مدل مجهز به اینفینیتی V و دوربین سه گانه، همراه با جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون باشد.

samsung-galaxy-A04s-02

دو مدل یاد شده شباهت‌های زیادی بهم دارند، اما به نظر می‌رسد مدل A04s کمی قدرتمندتر از A04 باشد. اما می‌توان گفت این حدس‌ها تا زمانیکه این دو گوشی به طور رسمی معرفی نشده‌اند، فقط در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. طبق اخبار غیررسمی به احتمال زیاد دو مدل گوشی سامسونگ نام برده در چند هفته آینده عرضه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید