مراقب کارت گرافیک‌های دست دوم در بازار باشید!

در چند روز اخیر، بیت‌کوین روند نزولی را پیش گرفته است و به حدود ۲۵ هزار دلار رسیده است. بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر افت ۷ درصدی را تجربه کرده است. در پی این موضوع سایر رمز ارزهای بازار هم روند نزولی را دنبال کرده‌اند.

این وضعیت باعث شده شاخص ترس و طمع بیت‌کوین افزایش یابد و ارزش بازار رمز ارزها و حوزه دیفای (سازمان‌های متمرکز مالی) همچنان روند کاهشی خود را طی کند.

با توجه به اتفاقات اخیر در خصوص رمزارزها از جمله کاهش ارزش بیت‌کوین و تغییر ساختار در اتریوم موج فروش کارت‌های گرافیک دست دوم از سوی ماینرها در بازار افزایش پیدا کرده است. از سوی دیگر شرکت‌های مادر توان رقابت با بازار تقاضا کننده‌ها را ندارند که این موضوع باعث کاهش عرضه کارت گرافیک به بازار شده است. همچنین با اعلام تاخیر در عرضه کارت گرافیک‌های سری ۴ توسط شرکت انویدیا حساسیت این بازار دو چندان خواهد شد. بنابراین از کاربران گرامی خواهشمندیم هنگام خرید کارت گرافیک دقت عمل بیشتری به خرج دهند و حتما به اصالت کالا و گارانتی آن توجه داشته باشند.

از اینرو بدلیل اینکه خرید و فروش کارت گرافیک‌های قدرتمند، وارد بازار سیاه شده است، الماس رایان ایرانیان این اطمینان خاطر را به کاربران گرامی در سراسر ایران می‌دهد که می‌توانند کارت گرافیک‌های قدرتمند ایسوس و زوتک را با ۳۶ ماه خدمات پس از فروش تهیه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید