معرفی اولین مانیتور ۵۰۰ هرتزی ایسوس

در سال ۲۰۱۲ برای اولین بار کمپانی ایسوس مانیتور ۱۴۴ هرتزی را عرضه کرد و در سال ۲۰۲۰ این کمپانی با برند ROG در حوزه گیمینگ به استانداردهای جدیدی دست یافت. امروزه ایسوس با معرفی مانیتور ROG Swift 500Hz به دستاوردی جدید و سریع در صنعت گیمینگ با قابلیت ۵۰۰ فریم بر ثانیه دست یافته است.

ایسوس با معرفی مانیتور ROG Swift 500Hz توانست ۸ برابر سرعت ترسیم تصاویر را نسبت به مانیتورهای سنتی ۶۰ هرتزی افزایش دهد، این بدان معناست که در بازی‌ها هشت برابر سریعتر از حریف خود می‌توانید واکنش نشان دهید. این مانیتور با زمان پاسخ‌دهی بسیار کم و بهبود بی‌سابقه در تاخیر ورودی، می‌تواند جایگزین مناسبی همانند مانیتور ۳۶۰ هرتزی نسل قبل باشد که در سال گذشته توانست تاییدیه‌های لازم برای استفاده در رویداد قهرمانی بین المللی DOTA2 را کسب کند.

مانیتور ROG Swift 500Hz دارای صفحه نمایش ۲۴.۱ اینچی می‌باشد و از وضوح تصویر 1080×1920 پشتیبانی می‌کند. مانیتور معرفی شده ایسوس با استفاده از فناوری جدید Esports TN یا به اختصار E-TN که ۶۰ درصد زمان پاسخگویی بهتری نسبت به پنل‌های استاندارد TN ارائه می‌کند، توانسته نرخ تازه‌سازی را به حداکثر برساند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به نقطه عطف جدیدی در سرعت و شفافیت دست پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید