کارت گرافیک +Sapphire Radeon RX 480 NITRO، برازنده در دست گرفتن دنیای بازی‌های شما!

اگر از علاقمندان به کارت‌های گرافیک AMD باشید، مطمئناً SAPPHIRE را به خوبی می‌شناسید. به نظر می‌رسد این سازنده که تنها کارت‌هایی بر پایه پردازنده‌های گرافیکی AMD تولید می‌کند، با Radeon RX 480 یک کارت به یادماندنی عرضه می‌کند. جدیدترین محصول این کمپانی +Radeon RX 480 OC D5 8GB Dual-X NITRO نام دارد که یک کارت تمام کاستوم ساخته شده برای خوره‌های گیمینگ است.

۲۰۱۶۰۷۱۱۱۷۲۵۱۲

این کارت بر پایه برد PCB اختصاصی طراحی شده توسط SAPPHIRE با بکارگیری چوک‌های مرغوب Black Diamond سری ۴ است که بر خلاف مدل مرجع، توان خود را از یک عدد کانکتور ۸ پینی می‌گیرد. خنک سازی +Radeon RX 480 OC D5 8GB Dual-X NITRO توسط راهکار خنک سازی اختصاصی +NITRO صورت می‌گیرد که از دو عدد فن بهره می برد. بهره گیری از چوک های مرغوب و کانکتور تغذیه ۸ پینی، با پوشش دادن نواقص طراحی مرجع، پتانسیل اورکلاکینگ و تجربه کاربر از گیمینگ با Radeon RX 480 را دگرگون خواهد کرد.

Sapphire nitro

یکی از ویژگی‌های قابل توجه این کارت، بک پلیت فلزی آن است. این بک پلیت از طراحی ویژه ای بهره می‌برد که باعث تسریع دفع هوای داغ می شود. لوگوی SAPPHIRE که بر روی محفظه کولر نقش بسته، دارای نور زمینه LED است. فن‌های این کارت از طراحی ویژه ای به نام FanSafe بهره می برد که دو ویژگی قابل توجه دارد. به دلیل تیز نبودن تیغه‌های این فن‌ها، در صورت برخورد اتفاقی دست با فن‌های در حال چرخش، هیچ گونه آسیبی ایجاد نخواهد کرد. دومین ویژگی FanSafe، گیر نکردن فن‌ها به سیم های محکم نشده درون کیس است که شانس شکستن تیغه های فن‌ها بر اثر برخورد با دست و یا کابل های درون کیس را کاهش می‌دهد. این فن ها همچنین قابل جداسازی هستند و کاربر می تواند کولر را تمیز کند.

منبع:شهر سخت افزار