زوتک کارت گرافیک‌های گیمینگ GeForce RTX 40 نسخه سفید رنگ را معرفی کرد

کمپانی زوتک نسخه سفید رنگ کارت گرافیک گیمینگ را منتشر کرد. پردازنده‌های گرافیکی Trinity OC White Edition سری ۴۰ دارای خط‌های باریک رنگی (RGB) آدرس‌پذیر هستند که با طراحی ساده و شیک، عملکرد بالایی را ارائه می‌نماید.

نقطه اوج جذابیت در ساختار این دسته از کارت‌ گرافیک‌ها، رنگ سفید و نمادین است که بر زیبایی هر چه بیشتر آنها افزوده است. رنگ سفید علاوه بر اینکه نشانه پاکی‌ست و گرد و غبار را در سیستم‌هایی که رنگ سفید دارند نمایش نمی‌دهد می‌تواند نورپردازی RGB را به بهترین نحو ممکن به نمایش گذارد.

ZOTAC GAMING GeForce RTX

کارت گرافیک ZOTAC GAMING GeForce RTX 40 Series White Edition تعادلی هماهنگ بین زیبایی‌ و عملکرد برقرار ساخته است.

ZOTAC-GAMING-GeForce-RTX-40

طراحی ساده آنها با الهام از مفاهیم آیرودینامیک، قادر است جریان هوا را بهینه نماید، نویز را به حداقل رساند و در کنار آن عملکرد را افزایش دهد.

زوتک با رونمایی از نسل جدید کارت گرافیک‌های گیمینگ با معماری NVIDIA Ada Lovelace عصر جدیدی را برای گیمرها رو به دنیای بازی آغاز کرد. پشتیبانی از تکنولوژی DLSS 3، دو برابر شدن عملکرد و راندمان انرژی با استفاده از قابلیت پردازش همزمان (SM)، عملکردی ۴ برابر با DLSS 3 در مقابل رندرگیری با هسته‌های تانسور نسل چهارم و دو برابر شدن عملکرد Ray Tracing با استفاده از هسته‌های RT نسل سوم از جمله مواردی است که می‌توان در کارت گرافیک‌های سری ۴۰ زوتک به آنها اشاره کرد.

استفاده از معماری Ada با قابلیت Ray Tracing سبب می‌شود نور در دنیای واقعی شبیه‌سازی شود و همچنین سری RTX 40 و هسته‌های RT نسل سوم، به کاربر امکان تجربه بازی با جزئیات فوق‌العاده را می‌دهد.

به‌کارگیری تکنولوژی NVIDIA DLSS 3 انقلابی عظیم در کارت گرافیک‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کرده است. این تکنولوژی با استفاده از هسته‌های تانسور نسل چهارم و شتاب‌دهنده جریان نوری در پردازنده‌های گرافیکی سری GeForce RTX 40 موجب ایجاد فریم‌های با کیفیت بالا خواهد شد.

 

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید