درباره گارانتی و خدمات پس از فروش
هر چند تجهیزات و قطعات ارائه شده توسط شرکت الماس رایان ایرانیان از کیفیت بالایی برخوردار بوده و درصد خرابی آنها بسیار پایین میباشد، لیکن در راستای ارزش محوری مشتری مداری در سال ۱۳۸۶ بخش گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت تحت برند الماس رایان ایران با ساختاری مستقل و با هدف ارائه مطمئنترین خدمات در حوزههای گارانتی، خدمات پس از فروش، پشتیبانی، نگهداری، اطلاعرسانی و همچنین مشاوره فنی بازرگانی، تاسیس گردید.
این بخش با بهرهگیری از پرسنل متخصص و مجرب با ارائه خدمات پس از فروش و همچنین مشاورههای فنی به مشتریان کلیه قطعات کامپیوتری، نوتبوک، تبلت و تجهیزات ICT، در مدت کوتاهی موفق گردید با معرفی شایسته خود در بازار کشور توجه همگان را جلب نماید. این مجموعه با رویکرد مشتری مداری، اقدام به دایر کردن مراکز خدمات پس از فروش در تمامی مراکز استانها و برخی از شهرهای دیگر نموده است. همچنین لازم به ذکر است با هدف افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات، این بخش از روشهای تخصصی و بروز شده بهره میگیرد که سرعت عمل در پاسخگویی به مشتریان، ارتباط مستقیم با نمایندگان و شعب، امکان پیگیری آنلاین وضعیت کالا در گارانتی و همچنین اطلاعرسانی مراحل خدمترسانی به مشتریان از جمله مزایای آن میباشد.
چرا گارانتی الماس رایان ایرانیان؟!
مشتریمداری
این مجموعه با تکیه بر شعار «یک راه ساده برای اطمینان» و با دایر نمودن مراکز خدمات خود در مراکز استانها و برخی از شهرهای دیگر، استفاده از راهکارهای جهانی مدیریت ارتباط با مشتریان و با استفاده از آخرین روشهای موجود در دنیا و دارا بودن تجهیزات بروز بسترهای مناسبی را برای مشتریان جهت دریافت خدمات پس از فروش ایجاد نموده است که این موضوع باعث شده است نه تنها مشتریان اصلی این مجموعه بلکه سایر مشتریان بازار نیز از خدمات پس از فروش گارانتی الماس رایان ایران استفاده نمایند.