
شرکت الماس رایان ایرانیان
شرکت الماس رایان ایرانیان با تکیه بر دانش و تجربه مدیران و کارشناسان خبره و متعهد خود در حوزه فنآوری اطلاعات و ارتباطات و با بهره مندی از روابط موثر خود با کشورهای پیشروی این حوزه، قادر به تامین تمامی تجهیزات و قطعات مورد نیاز سازمان ها، ارگان ها و شرکت ها در حوزه فنآوری اطلاعات و ارتباطات می باشد.
این مجموعه از سال 1378 فعالیت خود را آغاز نمود و در حال حاضر با حدود 20 سال تجربه یکی از نقش آفرینان اصلی در صنعت و بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است. مجموعه ای که با داشتن تجربه ای طولانی، همراه با دانش فنی و به روز مدیران و کارشناسان خود همواره تلاش کرده است از طریق تأمین کیفی ترین تجهیزات، قطعات و خدمات، بستری مناسب برای توسعه دانش و فن آوری در کشور فراهم سازد. شرکت الماس رایان ایرانیان با سرلوحه قراردادن اصل مشتری مداری، همواره تلاش داشته از طریق مدیریت ارتباط با مشتریان، به نیازهای واقعی مشتریان دست یافته و با ارائه کیفی ترین مشاوره و راهکارها، رضایت ایشان را تامین نماید.
خط مشی سیستم مدیریت کیفیت شرکت
شرکت الماس رایان ایرانیان با بیش از دو دهه فعالیت در بازار آی.سی.تی ایران و با بهره مندی از نیروی انسانی مجرب و متخصص، استقرار استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت (9001 ISO)، سیستم رضایتمندی مشتریان (10004 ISO) و سیستم مدیریت شکایات (10002 ISO) را به عنوان بستری مناسب به منظور تحقق چشم انداز و اهداف کلان خود برگزیده است.
چشم انداز شرکت الماس رایان ایرانیان: یک عدد از محصولات شرکت در هر یک از ساختمانهای کشور.
مأموریت شرکت الماس رایان ایرانیان: ارائه مستقيم جديدترين و كيفيترين محصولات آي.سي.تي جهان با مناسبترين قيمتها و مطمئنترين خدمات در راستای كسب رضايت مشتريان، انگيزش كاركنان، رشد سرمايه سهامداران و ایفای نقش شایسته در توسعه پايدار ایران.
اهداف کلان
- مدیریت روابط با مشتریان به منظور کسب بالاترین سطح رضایتمندی و وفاداری آنها
- آموزش، توانمندسازی و توسعه منابع انسانی
- تعهد به مسئولیتهای اجتماعی
- مدیریت برند
- توسعه سبد محصولات و خدمات
- افزایش سهم بازار
- افزایش بهره وری منابع
- افزایش سودآوری پایدار
ارزش های محوری
- مدیریت مبتنی بر فرآیندها و واقعیات
- نتیجهگرایی مبتنی بر طرحهای استراتژیک
- بهبود، نوآوری و یادگیری مستمر
- مشتریمداری و ارتقاء رضایت مشتریان
- دانش روز و مهارت حرفهای
- انگیزش و توسعه مشارکت کارکنان
- کارتیمی
- مسئولیتپذیری و سختکوشی
مدیریت ارشد سازمان ضمن تعهد به بهبود مستمر اثربخشی سیستمهای مدیریتی فوق و تبعیت از قوانین و مقررات ملی و بینالمللی مرتبط، این سند را که به عنوان نقشه راه و جهتگیری کلی و بلند مدت مجموعه الماس رایان ایرانیان انتخاب نموده است در اختیار همه ذینفعان قرار میدهد. بدیهی است تمامی ارکان شرکت موظف به تلاش و کوشش در جهت تحقق تمامی اهداف و سیاستهای مندرج در این خط مشی می باشند.
مزایای رقابتی الماس رایان ایرانیان

شبکه خدمات گسترده، چابک و مطمئن
گارانتی و خدمات پس از فروش الماس رایان ایرانیان با اتکاء به مراکز فعال خود تمامی استانها و برخی از شهرستانهای کشور و ارائه خدمات کیفی سریع و مقرون به صرفه، مطمعنترین شبکه خدمات پس از فروش حوزه آی.سی. تی در سراسر کشور است.

محصولات پیشتاز و بااصالت
واحد تحقیق و توسعه الماس رایان ایرانیان با بررسی بازارهای پیشتاز، جدیدترین و کیفیترین محصولات آی.سی.تی جهان را شناسایی نموده، پس از بررسی الزامات لازم فنی و کیفی، درصورت احراز شرایط، اقدام به معرفی این محصولات به واحد تامین جهت سفارش و واردات آنها مینماید.

بخش لجستیک
با دراختیار داشتن دفاتر خارجی که تحت استانداردهای بین المللی لجستیک فعالیت دارند و با بهره گیری از مهارت و دانش حرفه ای و همچنین سال ها تجربه عملی، بخش لجستیک الماس رایان ایرانیان عملکرد درخشانی در حوزه حمل و نقل بین الملل و واردات داشته است؛ همچنین همکاری تنگاتنگ این بخش با شرکت های لجستیک و حمل و نقل داخلی، موجبات رضایتمندی مشتریان از دریافت به موقع کالا در اقصی نقاط کشور را فراهم نموده است.

بخش بازرگانی
توانمندی بخش خرید و تأمین خارجی شرکت در منبع یابی اصلی کالاهای موردنیاز بازار ایران در خارج از کشور، تضمین اصالت و خرید خارجی آنها، شرکت را قادر ساخته تا کیفی ترین کالاها را با مناسب ترین قیمت ها ارائه نماید. در واقع دلیل اصلی شناخته شدن این شرکت به عنوان یکی از ارکان اصلی تامین بازار آی سی تی کشور، عملکرد عالی بخش بازرگانی و خرید خارجی است.
دپارتمانهای کلیدی شرکت

بازاریابی و فروش

ارتباط با مشتریان (CRM)
