گارانتی الماس ایران

شرکت الماس رایان ایرانیان

شرکت الماس رایان ایرانیان با تکیه بر دانش و تجربه مدیران و کارشناسان خبره و متعهد خود در حوزه فن‎آوری اطلاعات و ارتباطات و با بهره مندی از روابط موثر خود با کشورهای پیشروی این حوزه، قادر به تامین تمامی تجهیزات و قطعات مورد نیاز سازمان ها، ارگان ها و شرکت ها در حوزه فن‎آوری اطلاعات و ارتباطات می باشد.

این شرکت از سال 1378 فعالیت خود را آغاز نمود و در حال حاضر با حدود 20 سال تجربه یکی از نقش آفرینان اصلی در صنعت و بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است. مجموعه ای که با داشتن تجربه ای طولانی، همراه با دانش فنی و به روز مدیران و کارشناسان خود همواره تلاش کرده است از طریق تأمین کیفی ترین تجهیزات، قطعات و خدمات، بستری مناسب برای توسعه دانش و فن آوری در کشور فراهم سازد. شرکت الماس رایان ایرانیان با سرلوحه قراردادن اصل مشتری مداری، همواره تلاش داشته از طریق مدیریت ارتباط با مشتریان، به نیازهای واقعی مشتریان دست یافته و با ارائه کیفی ترین مشاوره و راهکارها، رضایت ایشان را تامین نماید.

مدیریت ارشد سازمان ضمن تعهد به بهبود مستمر اثربخشی سیستم‎های مدیریتی فوق و تبعیت از قوانین و مقررات ملی و بین‎المللی مرتبط، این سند را که به عنوان نقشه راه و جهت‎گیری کلی و بلند مدت مجموعه الماس رایان ایرانیان انتخاب نموده است در اختیار همه ذی‎نفعان قرار می‎دهد. بدیهی است تمامی ارکان شرکت موظف به تلاش و کوشش در جهت تحقق تمامی اهداف و سیاست‎های مندرج در این خط مشی می باشند.

گارانتی الماس ایران

خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه شرکت

شرکت الماس رایان ایرانیان با بیش از دو دهه فعالیت در بازار آی.سی.تی ایران و با بهره مندی از نیروی انسانی مجرب و متخصص، استقرار استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت (9001 ISO)، سیستم رضایتمندی مشتریان (10004 ISO) و سیستم مدیریت شکایات (10002 ISO) را به عنوان بستری مناسب به منظور تحقق چشم انداز و اهداف کلان خود برگزیده است.

چشم انداز شرکت الماس رایان ایرانیان: یک عدد از محصولات شرکت در هر یک از ساختمان‎های کشور.

مأموریت شرکت الماس رایان ایرانیان: ارائه مستقیم جدیدترین و کیفی‌ترین محصولات آی.سی.تی جهان با مناسب‌ترین قیمت‌ها و مطمئن‌ترین خدمات در راستای کسب رضایت مشتریان، انگیزش کارکنان، رشد سرمایه سهامداران و ایفای نقش شایسته در توسعه پایدار ایران.

اهداف کلان

  • مدیریت روابط با مشتریان به منظور کسب بالاترین سطح رضایتمندی و وفاداری آنها
  • آموزش، توانمندسازی و توسعه منابع انسانی
  • تعهد به مسئولیتهای اجتماعی
  • مدیریت برند
  • توسعه سبد محصولات و خدمات
  • افزایش سهم بازار
  • افزایش بهره وری منابع
  • افزایش سودآوری پایدار

ارزش های محوری

  • مدیریت مبتنی بر فرآیندها و واقعیات
  • نتیجه‌گرایی مبتنی بر طرحهای استراتژیک
  • بهبود، نوآوری و یادگیری مستمر
  • مشتری‌مداری و ارتقاء رضایت مشتریان
  • دانش روز و مهارت حرفه‌ای
  • انگیزش و توسعه مشارکت کارکنان
  • کارتیمی
  • مسئولیت‌پذیری و سخت‎کوشی

مدیریت ارشد سازمان ضمن تعهد به بهبود مستمر اثربخشی سیستم‎های مدیریتی فوق و تبعیت از قوانین و مقررات ملی و بین‎المللی مرتبط، این سند را که به عنوان نقشه راه و جهت‎گیری کلی و بلند مدت مجموعه الماس رایان ایرانیان انتخاب نموده است در اختیار همه ذی‎نفعان قرار می‎دهد. بدیهی است تمامی ارکان شرکت موظف به تلاش و کوشش در جهت تحقق تمامی اهداف و سیاست‎های مندرج در این خط مشی می باشند.

مزایای رقابتی الماس رایان ایرانیان

شبکه خدمات گسترده، چابک و مطمئن

گارانتی و خدمات پس از فروش الماس رایان ایرانیان با اتکاء به مراکز فعال خود تمامی استانها و برخی از شهرستانهای کشور و ارائه خدمات کیفی سریع و مقرون به صرفه، مطمعن­ترین شبکه خدمات پس از فروش حوزه آی.سی. تی در سراسر کشور است.

محصولات پیشتاز و بااصالت

واحد تحقیق و توسعه الماس رایان ایرانیان با بررسی بازار‌های پیشتاز، جدیدترین و کیفی‎ترین محصولات آی.سی.تی جهان را شناسایی نموده، پس از بررسی‌ الزامات لازم فنی و کیفی، درصورت احراز شرایط، اقدام به معرفی این محصولات به واحد تامین جهت سفارش و واردات آن‎ها می‌نماید.

بخش لجستیک

با دراختیار داشتن دفاتر خارجی که تحت استانداردهای بین المللی لجستیک فعالیت دارند و با بهره گیری از مهارت و دانش حرفه ای و همچنین سال ها تجربه عملی، بخش لجستیک الماس رایان ایرانیان عملکرد درخشانی در حوزه حمل و نقل بین الملل و واردات داشته است؛ همچنین همکاری تنگاتنگ این بخش با شرکت های لجستیک و حمل و نقل داخلی، موجبات رضایتمندی مشتریان از دریافت به موقع کالا در اقصی نقاط کشور را فراهم نموده است.

بخش بازرگانی

توانمندی بخش خرید و تأمین خارجی شرکت در منبع یابی اصلی کالاهای موردنیاز بازار ایران در خارج از کشور، تضمین اصالت و خرید خارجی آنها، شرکت را قادر ساخته تا کیفی ترین کالاها را با مناسب ترین قیمت ها ارائه نماید. در واقع دلیل اصلی شناخته شدن این شرکت به عنوان یکی از ارکان اصلی تامین بازار آی سی تی کشور، عملکرد عالی بخش بازرگانی و خرید خارجی است.

دپارتمان‎های کلیدی شرکت

بازاریابی و فروش

بازاریابی و فروش

ارتباط با مشتریان

ارتباط با مشتریان (CRM)

مرکز خدمات پس از فروش الماس ایران

گارانتی و خدمات پس از فروش