خنک‌کننده‌های یکپارچه و همه فن حریف دیپکول مدل MYSTIQUE AIO

شرکت دیپکول از خانواده جدید خنک‌­کننده‌­های مایع یکپارچه (AIO) رونمایی کرد. خنک­‌کننده مایع سری MYSTIQUE برای بالاترین سطح از کارایی خنک­‌کنندگی در حین انجام بازی‌ها و پردازش‌­های سنگین بهینه­‌سازی شده‌­اند.

Deepcool-MYSTIQUE-AIO خنک‌کننده مایع دیپکول Deepcool-MYSTIQUE-AIO خنک‌کننده مایع دیپکول

از ویژگی­‌های چشمگیر خنک‌کننده‌های MYSTIQUE AIO می‌توان به بهره‌­مندی از صفحه نمایش ۲/۸ اینچی با رزولوشن ۴۸۰×۶۴۰ پیکسل اشاره کرد که گستره ۱۶/۷ میلیون رنگ را به نمایش می‌­گذارد و کاربران را قادر می‌­سازد تا عکس‌­ها، ویدیوها یا عکس‌های متحرک خود را روی آن به نمایش درآورند. این امر گامی رو به جلو در جهت شخصی‌­سازی این ناحیه از خنک­‌کننده‌­های مایع یکپارچه به شمار می‌آید.

Deepcool-MYSTIQUE-AIO خنک‌کننده مایع دیپکول

کولرهای DeepCool MYSTIQUE از نسل پنجم پمپ­‌های با کارایی بالا استفاده می‌کنند که کارایی مثال‌زدنی­ در گرماگیری از پردازنده‌­های پرحرارت از خود نشان می‌دهند. این پمپ به حالت‌های مختلف بهینه شده که می‌توان به کارکرد و قابلیت چرخش موتور تا ۳۴۰۰ دور در دقیقه اشاره کرد که نویز کمی در حد ۲۱ دسی‌بل تولید می‌کند که آن را به یکی از کم‌صداترین خنک‌کننده‌ها تبدیل کرده است. قسمت فلزی گرماگیر (Coldplate) از شیارهای انتقال مایع ۰/۱ میلی‌متری که روی نقاط داغ پردازنده قرار می­‌گیرد، طراحی شده تا بهترین جریان گرماگیری از سطح پردازنده و انتقال آن به مایع درون خنک­‌کننده صورت گیرد.

Deepcool-MYSTIQUE-AIO خنک‌کننده مایع دیپکول

این خنک­‌کننده‌­ها که در ابعاد رادیاتور ۲۴۰ و ۳۶۰میلی‌متر به بازار عرضه می‌­شوند و به فن­‌های FT12 SE PWM مجهز هستند که از موارد با دوام PBT ساخته شده‌­اند و به طراحی خاص تیغه­‌های خود و سرعت گردش متغیر از ۶۰۰ تا ۲۱۵۰ دور در دقیقه، تا حجم هوای 72.45CFM را با تولید صدای حداکثر ۳۶/۴۹ دسی‌بل انتقال دهند و توازنی عالی بین میزان صدای تولیدی و کارایی نهایی پدید آورند.

خنک‌­کننده­‌های DeepCool MYSTIQUE با فرآیند ساده نصب خود بی دردسرترین متد برای پلتفرم‌­های مبتنی بر سوکت­‌های اینتل یا AMD خواهند بود. رابط کاربری DeepCreative نیز به عنوان یک مرکز کنترل کاربری، امکانات گسترده­‌ای برای شخصی‌­سازی، مدیریت و نظارت روی پارامترهای مهم و همین‌طور کنترل صفحه نمایش امکان‌پذیر می­‌کند تا کاربر در هر لحظه از همه اتفاقات مطلع باشد.

خنک‌­کننده­‌های DeepCool با گارانتی ۳۶ ماه الماس رایان ایرانیان، نماینده رسمی محصولات دیپکول در ایران، در دسترس کاربران گرامی قرار دارد.

 

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید