کیس‌های Corsair سری 2500 و 6500 با کارایی بالا و ظاهری نوین

کورسیر با معرفی دو سری کیس، با امکان چینش دو محفظه ­ای به بازار کیس، دیدگاه جدیدی هدیه بخشید. این دسته از کیس‌ها بر پایه کیس­ های 680X و 280X طراحی شده‌اند که گردش هوای فوق­العاده ‌ای داشتند، کیس‌­های 6500 و 2500 بالاترین سطح از شخصی ­سازی را به کاربران عرضه می ‌کنند. اگر به دنبال کیس میدتاور (mid-tower) با فضای گسترده برای نصب قطعات رده بالا و خنک ­سازی بهینه هستید تا سیستم قدرتمندی را تجربه کنید، انتخاب شما می­ تواند سری 6500 باشد یا اگر به دنبال کیس میدتاور کوچک اما به شدت کارآمد هستید تا سیستمی قدرتمند در ابعاد SFF اسمبل کنید، مدل 2500 بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. هر دو مدل با به کارگیری متد نصب قطعات به‌طور دو محفظه­ ای، امکان سرهمبندی ساده قطعات را برای ساختن رایانه­ های شیک، قدرتمند و با گردش هوای فوق بهینه در اختیار می‌گذارد. این کیس­‌ها از جدیدترین مادربردها با قابلیت نصب برعکس کانکتورهای برق، سازگاری کامل دارند و همچنین می ­توان پنل­ های مش را با پنل ­هایی از جنس شیشه مستحکم حرارت دیده عوض کرده یا اقدام به دیگر شخصی‌­سازی‌­های ممکن در کیس کرد. این کیس‌ها گامی جدید در راستای ارائه کیس­‌های دو محفظه‌ای با امکان شخصی‌­سازی گسترده هستند.

CORSAIR 6500 Series and 2500 Cases کیس‌های گیمینگ

مادربردهای دارای کانکتورهای برق برعکس که در آنها کانکتورها در پشت مادربرد قرار می‌گیرند در حال تغییر قواعد بازی در ساخت رایانه‌­ها هستند، مادربردهایی نظیر سری ASUS BTF و MSI Project Zero دارای کانکتورهای برعکسی هستند که می‌توانند به سادگی با دیگر محصولات اکوسیستم Corsair iCUE مانند خنک‌کننده‌ها یا فن­ها ترکیب شوند تا با رابط کاربری iCUE قابل شخصی‌­سازی و مدیریت کردن باشند.

CORSAIR 6500 Series and 2500 C‌ases کیس گیمینگ کورسیر

کیس‌­های 6500D AIRFLOW و 2500D AIRFLOW برای ارائه بهترین فرآیند گردش هوا و خنک­سازی مهندسی شده‌­اند که پنل­های جلو، عقب، سقف و کف به مش مجهز شده‌اند تا بالاترین میزان جریان ورودی هوای تازه میسر گردد. برای افرادی هم که بیشتر علاقمند به نشان دادن ظاهر جذاب رایانه خود هستند مدل‌های 6500X و 2500X توصیه می­شود که به دو پنل تمام شیشه‌­ای مجهز هستند تا زیبایی را به رخ دیگران بکشند.

CORSAIR 6500 Series and 2500 Cases کیس گیمینگ کورسیر

طراحی  دو محفظه­‌ای، قسمت مدیریت کابل­‌ها را از مسیر گردش هوا جدا ساخته تا هوای تازه به بهینه­‌ترین شیوه ممکن به قطعات برسد و بهترین سطح از خنک‌­کنندگی فراهم شود. مدل­‌های 6500D AIRFLOW و 2500D AIRFLOW تا فضای نصب چهار رادیاتور خنک‌­کننده مایع را امکان‌پذیر می‌­سازند و مدل‌­های 6500X و 2500X نیز تا فضای نصب سه رادیاتور.

کیس‌­های سری 6500 و 2500 امکانات کاربرپسندی نظیر فن‌های با امکان نصب راحت، پنل‌های قابل جداسازی بدون ابزار، پوشش­‌های لاستیکی و پارچه‌­ای مخصوص مدیریت کابل و فضاهای عبور کابل­‌ها، امکان انتخاب پنل جانبی چوبی یا آلومینیومی، نصب عمودی کارت گرافیک و… را در خود جای داده‌­اند. می‌توان در کیس­‌های سری 6500 و 2500 از فن‌های iCUE LINK RX و رابط کاربری iCUE استفاده کرد تا همه چیز در سیستم یکپارچه و قدرتمند به نظر آید.

CORSAIR 6500 Series and 2500 Cases کیس گیمینگ کورسیر

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید