ال‌جی از مانیتور گیمینگ UltraGear مخصوص بازی League of Legends رونمایی کرد

ال‌جی به تازگی مانیتور گیمینگ UltraGear OLED مدل 27GR95QL را برای طرفداران بازی League of Legends عرضه کرده است. این مانیتور علاوه‌بر صفحه نمایش ۲۷ اینچی OLED و نرخ تازه‌سازی سریع ۲۴۰ هرتز، از طرح‌ها و نمادهای بازی League of Legends در منوی بیرونی بهره می‌برد. همچنین نمادها و موتیف‌های مربوط به این بازی در پشت و روی پایه مانیتور نیز جای‌گذاری شده است تا حس بازی League of Legends بیشتر برای کاربر تداعی شود. این نمایشگر به‌طور تخصصی با مشورت گیمرهای پروپاقرص بازی League of Legends شکل گرفته و انتظار می‌رود کاربران به هنگام استفاده از آن نهایت لذت را ببرند.

League of Legends UltraGear OLED

League of Legends UltraGear OLED

ساخت مانیتور گیمینگ League of Legends UltraGear OLED به‌طور مستقیم با همکاری Riot Games توسعه‌دهنده و ناشر بازی League of Legends صورت گرفته است. زیرا ال‌جی از سال ۲۰۲۲ جزو شرکای اصلی LEC (Legends European Championship) شد و با به‌کارگیری دانش نیروی حرفه‌ای خود دست به تولید مانیتورهای گیمینگ زد. البته این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و بعد از مدت‌ها جزو برترین بازی‌های دنیای امروز شد، به‌گونه‌ای که در طول یک دهه گذشته بیش از ۶۰۰ میلیون طرفدار را از آن خود کرد.

اگرچه مانیتور 27GR95QL به‌طور اختصاصی برای علاقه‌مندان به بازی League of Legends طراحی شده، اما ناگفته نماند که برای بازی‌های رقابتی نیز ایده‌آل خواهد بود. زیرا همان‌گونه که گفته شد مجهز به صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی، نرخ تازه‌سازی بالا و زمان پاسخگویی ۰.۰۳ میلی‌ثانیه است. نمایشگر OLED با وضوح QHD (۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل) از تکنولوژی HDR10 بهره می‌برد و قادر است ۹۸.۵ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و این امر به زنده نگهداشتن رنگ‌ها و وضوح و کنتراست بالا کمک شایانی می‌کند.

کمپانی ال‌جی مدت‌هاست به ساخت مانتیورهای گیمینگ UltraGear دست زده تا نیاز گیمرها را بیش از پیش رفع نماید. همچنین با تولید مانیتور League of Legends UltraGear OLED موفق شده طرفداران این بازی را در سراسر دنیا به سمت خود بکشاند.

 

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید