معرفی ماوس ارگونومیک و کیبورد مکانیکی لاجیتک

به تازگی لاجیتک ماوس جدید خود بنام MX Master 3S را معرفی کرد که نسبت به سری قبل تغییر ظاهری زیادی نداشته است، اما از نظر کارکردی بهبود یافته است. حسگر این ماوس حساس‌تر شده و صدای ملایم‌تری دارد. ماوس MX Master 3S نسبت به MX Master 3 تغییری زیادی نداشته است حتی بگونه‌ای جایگزین این ماوس به حساب خواهد آمد. این ماوس مخصوص کاربران دست راست است و دارای دو کلید اسکرول بالا- پایین-چپ و راست می‌باشد. همچنین در کنار ماوس سه کلید برای انگشت شست قرار دارد.


تغییر اساسی که در این سری دیده می شود شامل وضوح 8000DPI می باشد و دو کلید اصلی این ماوس صدای کمتری دارد. همین صدای کم باعث شده در محیط کار و اداری مورد پسندتر باشد. وضوح بالا در این ماوس باعث می‌شود سازگاری بیشتری با مانیتورهایی که وضوح بالاتری در حدود 8k دارند، داشته باشند.

logitech-mx-master-3s-mouse-white-02

لاجیتک همچنین از دو صفحه کلید جدید بنام‌های MX Mechanical و MX Mecanical Mini رونمایی کرده است. که بر خلاف سری قبل که روی کم صدا بودن تمرکز شده بود، کیبوردهای سری جدید دارای سوئیچ مکانیکی است و به هنگام استفاده صدای بیشتری تولید می‌کنند. هر دو کیبورد لاجیتک بی‌سیم هستند و شارژدهی فوق العاده‌ای دارند در حدی که اگر نور پس‌زمینه را در این کیبوردها روشن بگذارید حدود ۱۵روز شارژ را نگه می‌دارد و اگر نور پس‌زمینه را خاموش کنید حدود ۱ ماه می‌توانید از شارژ آن استفاده کنید. فرآیند شارژ از طریق درگاه USB-C انجام می‌شود.

 حسگری که در این کیبورد وجود دارد باعث می‌شود نور پس‌زمینه بطور خودکار روشن و خاموش شود، یعنی زمانیکه دست خود را به کیبورد نزدیک می‌کنید، نور پس‌زمینه روشن شود.

logitech-mx-mechanical-keyboard-desk-03

ماوس و کیبورد جدید لاجیتک از طریق بلوتوث یا آداپتور بی‌سیم USB به دستگاه متصل می‌شوند و همزمان می‌توانند با سه دستگاه ارتباط داشته باشند و با فشردن تنها یک کلید بین سه دستگاه جابه‌جا شوند.

منبع: THEVERGE

دیدگاهتان را بنویسید