ایسوس پاورهای سری Prime Gold را با توان خروجی ۷۵۰ و ۸۵۰ وات معرفی کرد

ایسوس به‌تازگی پاورهای سری Prime Gold را با توان خروجی ۷۵۰ و ۸۵۰ وات معرفی کرد که به منظور ارائه اطمینان و کیفیت ساخت برای رایانه‌های شخصی با قابلیت DIY، طراحی شده‌اند. منابع تغذیه تمام ماژولار ۷۵۰ و ۸۵۰ واتی ایسوس که جزو خانواده Prime هستند از استاندارد ATX 3.0 بهره می‌برند. این پاور با طراحی ساده و درجه یک مانند کیسPrime AP201 MicroATX  و مادربرد Prime Z790-A WiFi می‌توانند ساختاری شگفت‌انگیز را به ارمغان آورند.

ASUS Prime Gold Power Supplies

منبع تغذیه Prime Gold با تمام ویژگی‌هایی که سازندگان رایانه شخصی از یک PSU با کیفیت انتظار دارند، عرضه شده است. همان‌گونه که گفته شد هر دو مدل کاملا ماژولار هستند و به کاربران این امکان را می‌دهند که تنها با استفاده از کابل‌های مورد نیاز، از بهم ریختگی درون کیس تا حد امکان بکاهند.

ASUS Prime Gold Power Supplies

با پشتیبانی از استاندارد ATX 3.0 و استفاده از کابل ۱۶ پین 12VHPWR، می‌توان اطمینان حاصل کرد که پاورهای سری Prime Gold با کارت‌ گرافیک‌های انویدیا سری GeForce RTX 40 کاملا سازگاری خواهند داشت.

گذشته از این، استفاده از فن‌هایی با بلبرینگ‌های دوگانه تضمین می‌کنند که تمام قطعات داخلی پاور خنک باقی می‌ماند و با اصطکاک کمتر، دوام بیشتری خواهد داشت. پاورهای ایسوس سری Prime Gold طراحی شیک و خاصی دارند زیرا یک طرف آن دارای رنگ مشکی و طرف دیگر از رنگ سفید بهره می‌برند و قطعا برای طیف گسترده‌ای از کیس‌ها با ساختار متفاوت مناسب خواهند بود. با این طراحی نه تنها عصری طلایی برای مادربردها و کیس‌های Prime رقم خورد، بلکه برای کارت‌ گرافیک‌های سری Dual مانند ASUS Dual GeForce RTX 4070 OC و Dual GeForce RTX 4070 White OC درخور خواهند بود.

 

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید