ایسوس لپ‌تاپ‌های سری ROG Strix SCAR و Strix G را معرفی کرد

جمهوری گیمرهای ایسوس (ROG) لپ‌تاپ‌های گیمینگ سری ROG Strix SCAR و Strix G را معرفی کرد. این مدل‌ها شامل Strix G16، Strix G18، Strix SCAR 16 و Strix SCAR 18 می‌باشند. این سری از لپ‌تاپ‌های قدرتمند ایسوس با نمایشگرهای Nebula و Nebula HDR مخصوص ROG و همچنین خنک‌کننده‌های حرارتی هوشمند ترکیب شده‌اند که دارای فناوری ROG Tri-Fan است و به‌دلیل وجود هیت‌سینک بزرگ جریان هوای مطبوع را برای قطعات داخلی فراهم می‌آورد.

لپ‌تاپ‌های قدرتمند ROG‌، سری Strix از جدیدترین و بهترین تراشه‌های Intel، AMD و Nvidia بهره گرفته‌اند. لپ‌تاپ‌های Strix SCAR 16 و Strix SCAR 18 دارای پردازنده Intel Core i9-13980HX با ۲۴ هسته و ۳۲ رشته است و همچنین مجهز به پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 4090 هستند. وجود سوئیچ MUX باNVIDIA Advanced Optimus به‌طور هوشمندانه نرخ فریم بهینه را هنگام اتصال به برق تضمین می‌کند که  به شدت بر عمر باتری تاثیر خواهد گذاشت و عملکرد را به‌طور قابل توجهی افزایش خواهد داد و تاخیر در بازی را نیز کاهش می‌دهد.

این لپ‌تاپ دارای پورت‌های:

  • HDMI 2.1
  • Thunderbolt 4.0
  • USB 3.2 Gen 2 Type-C با Power Delivery
  • جک ترکیبی هدفون و میکروفون
  • دو عدد USB 3.2 Gen 2 Type-A

همچنین لپ‌تاپ‌های Strix G16 و Strix G18 مجهز به پردازنده اینتل Core i9-13980HX و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 4080 و همان سوئیچ MUX با NVIDIA Advanced Optimus می‌باشد.

لپ‌تاپ‌های سری ROG Strix، علاوه‌بر طراحی فوق‌العاده بهترین عملکرد را برای گیمرها رقم می‌زنند. فناوری Armoury Crate به کاربران امکان شخصی‌سازی حرفه‌ای تنظیمات و نورپردازی سیستم، نمای سریع از اطلاعات سیستم، جلوگیری از استفاده از برنامه‌های مختلف هنگام بازی، راه‌اندازی افکت نورپردازی دستگاههای مختلف با استفاده از Aura Creator، مانیتور کردن اطلاعات سیستم و… را می‌دهد. نورپردازی RGB موجود در لپ‌تاپ‌های Strix SCAR 16 و Strix SCAR 18 را می‌توان با تجهیزات جانبی دیگر هماهنگ کرد.

 

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید