رونمایی ایسوس از کارت گرافیک RTX 4070 Ti

به تازگی ایسوس از دو مدل کارت گرافیک سری RTX 4070 Ti رونمایی کرده است که شامل ROG Strix GeForce RTX 4070 Ti و TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti می‌باشند. دو کارت گرافیک معرفی شده از ایسوس با کارایی بالا در رده خود دریچه‌ای را به دنیای گیم به روی شما می‌گشاید.

کارت گرافیک ایسوس مدل ROG Strix GeForce RTX 4070 Ti عملکرد قدرتمندتری را در نسل جدید به شما ارائه می‌دهد. این کارت با ضخامت ۳.۱۵ اسلات و طول ۳۳۶ میلی‌متر عرضه می‌شود. کولینگ این کارت گرافیک با طراحی جدید هیت‌سینک بزرگ‌تر در کنار ۳ فن جدید ۱۱ تیغه‌ای Axial قادر خواهد بود ۳۱٪ حجم هوا و ۵۶.۳٪ فشار استاتیک بیشتری نسبت به نسل قبلی خود یعنی ROG Strix GeForce RTX 3080 ارائه نماید.

 

ROG Strix GeForce RTX 4070 Ti

وجود بک‌پلیت جریان هوای عالی را تضمین می‌کند و فناوری 0dB کارت را در زیر بارهای سبک‌ کاملا بی‌صدا نگه می‌دارد.

TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti

تمام ویژگی‌های فنی، درگاه‌های ورودی و خروجی که در کارت گرافیک ROG Strix GeForce RTX 4070 Ti وجود دارد در کارت گرافیکTUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti نیز وجود خواهد داشت. این سری شامل ۲ مدل استاندارد و اورکلاک شده می‌باشد. کارت گرافیک TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti دارای ضخامت ۳.۲۵ اسلات است. شایان ذکر است، سوییچ Dual BIOS، نسخه جدید لوگوی ARGB TUF و روکش دایکاست به منظور استحکام بیشتر در آن دیده می‌شود و چون طول این کارت کوتاه، و در حدود ۳۰۵ میلی‌متر است، با کیس‌های بیشتری سازگار خواهد بود.

هم‌اکنون می‌توانید جدیدترین کارت‌های گرافیک ایسوس را با ۳۶ گارانتی الماس رایان ایرانیان تهیه نمایید.

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید