لاجیتک از وب‌کم‌های سری Brio 500 و هدست Zone Vibe با قابلیت جذاب رونمایی کرد

به تازگی لاجیتک از جدیدترین سری وبکم خود با نام Brio 500 رونمایی کرده است. این سری از وب‌کم‌ها با هدف برطرف کردن نیاز همه مشتریان حرفه‌ای و عادی تولید شده است.

وب‌کم‌های سری Brio 500 طراحی استوانه‌ای دارند و از دوربین ۴ مگاپیکسلی بهره می‌برند. وجود یک جفت میکروفن در بدنه این وب‌کم‌ها باعث می‌شود نویز موجود در هنگام تماس‌های تصویری به حداقل برسد.

سری جدید وب‌کم‌های لاجیتک دارای دو مدل ۵۰۰ و ۵۰۵ می‌باشند که به ترتیب مناسب کاربران عادی و سازمان‌ها است. مدل دوم از فناوری Logitech Sync پشتیبانی می‌کند، این بدان معناست که مدیران فناوری اطلاعات می‌توانند با اطمینان خاطر، به روزرسانی‌های نرم‌افزاری را در اختیار بقیه کاربران قرار دهند و مشکلات را از راه دور عیب‌یابی کنند.

logitech-brio-500-webcam-hero-01

وب‌کم سری Brio Ultra HD Pro‌ دارای وضوح 4k‌ بوده، اما در سری Brio 500 حداکثر وضوح 1080p و میدان دید ۹۰ درجه می‌باشد که بصورت دیجیتالی می‌تواند زاویه دید را به ۷۸ یا ۶۰ درجه هم محدود کند.

ویژگی کلیدی فروش وب‌کم‌های سری جدید Brio 500 وجود نرم‌افزار LogiTune می‌باشد که جزو نرم‌افزارهای اختصاصی محصولات لاجیتک می‌باشد. از طریق این نرم‌افزار قابلیت‌ RightSight  فعال می‌شود، با وجود این قابلیت افراد حاضر در جلسه تشخیص داده می‌شوند و بصورت خودکار زاویه دید و میزان زوم تنظیم می‌شود. این قابلیت مشابه قابلیت Center Stage اپل می‌باشد.

همچنین با وجود این نرم‌افزار قابلیت دیگر Show Mode نیز اضافه خواهد شد، این عمل باعث می‌شود خروجی دوربین بصورت خودکار کج شود و به سمت پایین بچرخد تا بتوان محصولات و نوشته‌ها را نیز به نمایش گذاشت.

استفاده از این وب‌کم‌ها بسیار راحت می‌باشد، فقط کافیست کابل USB-A ‌را به دستگاه خود متصل کنید و برنامه چت مورد نظرتان را باز کنید. همچنین برای نصب آن بر روی دستگاه ابتدا می‌توان پایه‌ای که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد را روی دستگاه متصل کرد و بعد وب‌کم را با استفاده از آهنربا بر روی پایه گذاشت.

logitech-brio-500-webcam-hero-02

هدست Zone Vibe 100 بی‌سیم لاجیتک با گوشی‌هایی از جنس فوم و پارچه‌ نرم همراه است و همچنین قابلیت شارژ سریع دارد. امکان ناوبری و کنترل آسان با استفاده از دکمه‌ روی هدست برای کاربران فراهم است. عمر باتری در هدست Zone Vibe 100 هنگام گوش دادن به موسیقی در حدود ۲۰ ساعت و هنگام تماس نیز ۱۸ ساعت خواهد بود. رنگ‌‌ هدست یاد شده مانند سری Zone Vibe 125 خاکستری، سفید و صورتی خواهد بود و میکروفن آن نیز چرخشی می‌باشد.

zone vibe 100

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید