نمایشگر TUF VG279QL3A، سریع و خشن

شرکت ایسوس نمایشگر ۲۷ اینچی جدیدی را به مجموعه نمایشگرهای سریع و رده بالای TUF اضافه کرد که از پنل Fast IPS با تاخیر ۱ میلی ثانیه و نرخ نو­سازی تصویر ۱۸۰ هرتز بهره می‌­برد. نمایشگرTUF Gaming VG279QLA3  با استفاده از فناوری‌هایی نظیر FreeSync Premium و Adaptive Sync، روان‌ترین و نرم‌ترین تغییرات فریم، تصویر و گیم‌پلی در بازی­‌ها را فراهم می‌­کند.

Asus TUF VG279QL3A مانیتور گیمینگ

فناوری­های انحصاری ایسوس که در این نمایشگر به کار گرفته شده­‌اند به این شرح هستند:

 ELMB که میزان محوشدن (Motion Blur) و ناهمگونی تصاویر در حین حرکت‌های سریع در بازی­ها را کاهش می­دهد و در نتیجه تجربه بازی کردن را لذت‌بخش‌­تر می­‌کند. ویژگی Variable overdrive بطور دائم شیوه جریان یافتن فریم‌­ها را بهبود می‌­بخشد و فناوری انحصاری Shadow Boost نیز وظیفه واضح‌تر کردن جزئیات در سکانس‌های کم نور یا سایه­­ در بازی­ها را بدون ایجاد نور زیاد در نقاط روشن به عهده می‌گیرد.

اگر بخواهیم نگاهی اجمالی به ویژگی­‌های فنی این نمایشگر داشته باشیم می‌توان به مواردی نظیر: میزان کنتراست ۱۰۰۰:۱ ، شدت روشنایی ۴۰۰ کاندلا بر متر مربع برای سطح HDR و در حالت میانگین ۳۵۰ کاندلا بر متر مربع، نرخ نوسازی­تصویر ۱۸۰ هرتز با استفاده از پنل Fast IPS، امکان به تصویر کشیدن ۱۶.۷ میلیون رنگ با پوشش ۱۲۵ درصدی استاندارد sRGB و پوشش ۹۰ درصدی استاندارد DCI-P3 برای ارائه رنگ‌های درخشان و غنی، زاویه دید ۱۷۸ درجه­ای افقی و عمودی و سازگاری با استاندارد DisplayHDR 400 برای ارائه بهترین سطح از روشنایی، اشاره کرد.

Asus TUF VG279QL3A مانیتور گیمینگ Asus TUF VG279QL3A مانیتور گیمینگ

این نمایشگر به دو درگاه HDMI 2.0، یک DisplayPort 1.4 و خروجی صوتی، دو بلندگوی ۲ واتی استریو مجهز شده است. در زمینه قابلیت­‌های ارگونومیک نیز قابلیت ایجاد تغییر زاویه بر محور افقی از ۵- تا ۲۳ درجه، چرخش به دوطرف از ۱۵- تا ۱۵ درجه و چرخش کامل (برعکس کردن شیوه قرارگیری صفحه نمایش) از ۹۰- تا ۹۰ درجه، امکان تغییر ارتفاع از ۰ تا ۱۲۰ میلی‌متر از نکات شایسته توجه هستند.

نمایشگرهای ASUS با گارانتی و خدمات پس از فروش ۳۶ ماه الماس رایان ایرانیان، نماینده رسمی ASUS در ایران، در سراسر ایران دردسترس قرار دارند.

 

منبع: guru3d

دیدگاهتان را بنویسید