کورسیر در ماوس‌های سری M75 ویژگی‌های جدید اضافه کرد

کورسیر با افتخار از دو نوع ماوس با نام‌های M75 و M75 Wireless خبر داد. این ماوس‌ها با عملکرد جدید حداکثر راحتی و کنترل را ارائه می‌نمایند که در طراحی آنها نیز از نورپردازی RGB استفاده شده است. ماوس‌های معرفی شده توسط کورسیر در بازی‌های رقابتی فوق‌العاده به‌نظر می‌آیند و شما را تا سکوی قهرمانی همراهی خواهند کرد.

corsair M75 Mouse ماوس گیمینگ کورسیر

تمرکز اصلی در ماوس‌های سری M75 روی طراحی ساخت و ارگونومیک بودن آن بوده است و وزن در نظر گرفته شده برای آنها در ماوس M75 و M75 Wireless به ترتیب ۷۴ و ۸۹ گرم است تا کاربر بتواند در بازی‌های خیلی حساس، سریع و راحت عکس‌العمل نشان دهد و بهترین عملکرد را داشته باشد. همچنین ماوس سبک به دلیل وزن کم برای استفاده طولانی مدت در بازی‌ها بسیار ایده‌آل ظاهر می‌شوند تا بدون خستگی و پر قدرت به بازی ادامه دهید.

corsair M75 Mouse ماوس گیمینگ کورسیر corsair M75 Mouse ماوس گیمینگ کورسیر

شکل متقارنی که برای این ماوس‌ها در نظر گرفته شده، آن را برای استفاده هر دو دست مناسب کرده و با استفاده از نرم‌افزار Corsair iCUE دکمه‌های تعبیه شده روی بدنه این ماوس‌ها کاملا قابل برنامه‌ریزی خواهند شد. همچنین با استفاده از نرم‌افزار نام برده می‌توان قابلیت نورپردازی RGB را نیز برای آن شخصی‌سازی کرد تا با ظاهر و سبکی خاص مناسب هر گیمری باشد.

ماوس M75 Wireless در رنگ‌های سفید و مشکی موجود هستند و قابلیت بی‌سیم که برای این ماوس در نظر گرفته شده به کاربر اجازه می‌دهد بدون محدودیت کابل و با آزادی عمل بیشتر به بازی ادامه دهند و از فضای میانی مختلفی که در اطراف سیستم وجود دارد، نهایت استفاده شود.

ماوس‌های سری M75 از پایه‌های PTFE استفاده شده تا سرعت لغزش بیشتر و روان‌تری را هنگام بازی تجربه کنید. دقت اینگونه از ماوس‌ها ۲۶۰۰۰ نقطه بر اینچ در نظر گرفته شده تا حرکات دقیق‌تری را هنگام بازی لمس کنید.

corsair M75 Mouse ماوس گیمینگ کورسیر

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید