الایت‌گروپ مینی کامپیوتر جدید سری LIVA Q3‌ با حداکثر امکانات در کوچکترین ابعاد معرفی کرد

ECS با نام تجاری ECSIPC‌ و زیر مجموعه کمپانی الایت‌گروپ، به تازگی از آخرین نسل از مینی‌پی‌سی‌های خود که شامل سری LIVA Q3D و Q3H خواهد بود، رونمایی کرده است. این مینی‌پی‌سی‌ها سازگاری با محیط‌های مختلف دارند، زیرا با عملکرد همه‌کاره و دسترسی یکپارچه به تمامی قطعات سخت‌افزاری در یک پکیج کوچک کاربران را قادر می‌سازد تا نیازهای روزمره خود را به‌راحتی بر طرف نمایند. سری Q3 مناسب دفاتر اداری، تابلو‌های دیجیتال و غیره است.

ESC-LIVA Q3D

LIVA Q3D و Q3H دارای پردازنده داخلی پنتیوم و سلرون اینتل هستند که معمولا با حافظه رم eMMC (حافظه رم لحیم شده بر روی مادربرد) با ظرفیت‌های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی micro SD تا ۱۲۸ گیگابایت عرضه می‌شوند. همچنین از جدیدترین و پیشرفته‌ترین استاندارد وایرلس 802.11ac بهره می‌برند. وجود پردازنده گرافیکی UHD اینتل تجربه بصری 4K را به همراه قابلیت‌های صوتی و تصویری با کیفیت بالا در اختیار کاربر می‌گذارند. الایت‌گروپ از سیستم خنک‌کننده در چنین فضای محدودی غافل نبوده تا بهترین عملکرد را برای سیستم‌های جیبی نیز فراهم آورد. مینی‌پی‌سی LIVA Q3D خروجی دوگانه را که شامل HDMI و DisplayPort است، ارائه می‌کند که منجر به کارایی بالا می‌شود. در عین حال، LIVA Q3D دارای عملکرد HDMI IN و HDMI OUT است که آن را به یک شرایط ایده‌آل برای سناریوهای کنفرانس تبدیل می‌کند.

ESC-LIVA Q3D ESC-LIVA Q3D

ابعاد LIVA Q3D و Q3H تقریبا اندازه یک ماوس است و مجهز به ویندوز ۱۱ و درگاه‌های اتصال متعدد، از جمله دو عدد USB 3.2 Gen1، یک عدد USB 2.0، HDMI، اترنت ۱ گیگابیتی و یک عدد micro SD است. همان‌گونه که در بالا اشاره شد LIVA Q3D از یک پورت DisplayPort به‌منظور انتقال سریع اطلاعات بهره می‌برد و این امر سبب می‌شود از قدرت نمایشگر دوگانه بهره‌وری لازم برده شود.

سری LIVA Q3D از استاندارد VESA پشتیبانی می‌کند و به‌راحتی می‌توان آن را پشت صفحه‌نمایش پنهان کرد تا از بهم ریختگی محیط کار جلوگیری به عمل آید و کاربران نیز از حداقل فضا نهایت استفاده را نمایند و فضای کاری گسترده را برای خود رقم بزنند.

 

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید