ماوس همه فن حریف SCIMITAR ELITE WIRELESS MMO کورسیر با ۱۵۰ ساعت دوام باتری و حساسیت 26000 DPI معرفی شد

کورسیر کمپانی پیشرو در تولید تجهیزات گیمینگ با کارایی بالا، به تازگی از عرضه ماوس گیمینگ SCIMITAR ELITE WIRELESS MMO خبر داد که در دسته SCIMITAR با پیکربندی پیشرفته قرار می‌گیرند و اکثر کاربران علی‌الخصوص گیمرها برای رونمایی آن لحظه شماری می‌کردند. ماوس بی‌سیم SCIMITAR ELITE WIRELESS مناسب بازی MMO خواهد بود. زیرا با قابلیت برنامه‌ریزی ۱۶ کلید اختصاصی و در دسترس قرار داشتن پنل جانبی با ۱۲ کلید، سلاحی پر قدرت برای انجام اقدامات و دستورات لازم هنگام بازی را در اختیار شما می‌گذارند.

CORSAIR SCIMITAR ELITE WIRELESS MMO Gaming Mouse ماوس گیمینگ کورسیر

محبوبیت بازی‌های MMO سبب شده اکثر تولیدکنندگان از جمله کورسیر دست به تولید ماوس‌هایی با ورودی و ماکروهای زیاد بزنند. نوع ارتباط وایرلس و بلوتوث به همراه حرکات و کلیک‌های بدون تاخیر زیر ۱ میلی‌ثانیه سرعت شما را هنگام بازی افزایش خواهد داد. همچنین قدرت بازی با استفاده از باتری ۱۵۰ ساعتی تامین خواهد شد و به شما امکان خواهد داد روزها بدون شارژ به بازی ادامه دهید. افزون‌براین تنظیمات سفارشی را می‌توان در سه پروفایل ذخیره کرد و با سرعت و بسته به نیاز خود بین آنها سوییچ کنید.

CORSAIR SCIMITAR ELITE WIRELESS MMO Gaming Mouse ماوس گیمینگ کورسیر

سنسور نوری با دقت ۲۶۰۰۰ نقطه بر اینچ در ماوس SCIMITAR ELITE WIRELESS حرکات کاربر را بدون نقص ردیابی خواهد کرد و پایه‌های ماوس با جنس زیره PTFE سبب می‌شود تا کنترل ماوس روی ماوس‌پد به راحتی انجام شود. سوییچ‌های اپتیکال کلیک چپ و راست، ورودی‌های بازی را با سرعت شگفت‌انگیز دریافت می‌کند و گفتنی‌ست عمر پیش‌بینی شده برای این سوییچ‌ها ۱۰۰ میلیون کلیک خواهد بود.

CORSAIR SCIMITAR ELITE WIRELESS MMO Gaming Mouse ماوس گیمینگ کورسیر

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید