پاور HYDRO PTM X PRO ATX3.0 اف‌اس‌پی در دسترس قرار گرفت

کمپانی FSP پیشرو در تولید منبع تغذیه، اعلام کرد که منبع تغذیه HYDRO PTM X PRO  با پشتیبانی از فناوری ATX 3.0 و PCIe 5 در دسترس قرار دارد. در واقع این منبع تغذیه به‌طور اختصاصی برای گیمرها و سازندگان محتوا طراحی شده است و با هدف عملکرد و دوام برتر اکنون در واحد‌های ۸۵۰، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ وات در دسترس قرار دارد.

همچنین پاورHYDRO PTM X PRO  دارای گواهینامه پلاتینیوم +۸۰ است که کارایی و توان فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. با وجود طراحی ماژولار به‌راحتی می‌توان تنظیمات آن را سفارشی کرد. همان‌گونه که گفته شد این منبع تغذیه تا ۱۲۰۰ وات خروجی برق ارائه می‌کند که برای رایانه‌های شخصی کافی خواهد بود. قابل ذکر است فن ۱۲۰ میلی‌متری این پاور در حالت ECO روشن نخواهد شد و تجربه‌ای شگرفی را برای کاربر رقم خواهد زد.

ابعاد این پاور ۱۳۰ میلی‌متر کوتاه‌تر از استاندارد صنعتی خواهد بود، این منبع تغذیه می‌تواند برای رایانه‌های شخصی کوچک یا محیط‌هایی با محدودیت فضا بدون به خطر افتادن عملکرد، ایده‌آل باشد.

به‌دلیل استفاده از خازن‌های ژاپنی در منبع تغذیهHYDRO PTM X PRO  اطمینان از کیفیت و عملکرد درجه یک را می‌توان از آن انتظار داشت. این خازن‌ها که در برابر ولتاژ ۴۵۰ ولت و دمای ۱۰۵ درجه سانتی‌گراد مقاوم هستند، طراحی آنها به‌گونه‌ای است که عملکرد خوبی را تضمین کنند. همچنین در پاور جدید FSP میزان ویز به حداقل رسیده و بیشترین سازگاری را با سایر قطعات سیستم دارد و این امر موجب افزایش طول عمر سخت‌افزار خواهد شد.

با وجود عملکرد فوق‌العاده و دوام زیاد، این منابع تغذیه گزینه مناسب برای کاربرانی است که به دنبال رایانه شخصی با کارایی بالا هستند.

 

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید