محصولات سری گیمینگ لکسار پایان سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد

لکسار، برند جهانی در تولید ذخیره‌سازها، به تازگی از انواع محصولات جدید خود رونمایی کرده که به احتمال زیاد در پایان سال جاری عرضه خواهد شد. مجموعه رونمایی شده از محصولات لکسار شامل حافظه رم، اس‌اس‌دی و microSD است که مناسب حرفه‌ای‌ها و گیمرها خواهد بود تا روند کار برای آنها تسریع پیدا کند.

کارت حرفه‌ای GOLD micro SDXC UHS-II در ظرفیت‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت موجود است و از استاندارد سرعت Class 60 بهره می‌برد و به کاربران امکان می‌دهد تا فیلم‌ها و فایل‌های مالتی‌مدیا از جمله ویدیو 4K با سرعت حداکثر ۲۸۰ مگابایت منتقل شوند. این کارت‌ها مناسب کنسول‌های بازی، دوربین‌های فیلمبرداری، تبلت و گوشی‌های هوشمند است.

Lexar microSD

حافظه‌های دسکتاپ لکسار ARES RGB DDR5 بالاترین سرعت را با حداقل مصرف نویز و انرژی در اختیار گیمرها و علاقه‌مندان به رایانه‌های شخصی خواهند گذاشت. علاوه‌بر عملکرد بالا، وجود RGB اجازه خواهد داد تا کاربر بتواند LED های موجود را متناسب با سلیقه خود سفارشی نماید و همچنین هیت‌سینک آلومینیومی آن سیستم را خنک نگه می‌دارد. این محصول از فناوری on-die ECC بهره برده تا عملکرد ذخیره‌سازی اطلاعات را تا حد زیادی بهتر کند. افزون‌بر این مدیریت پاور آنبرد IC، کنترل توان و تحویل انرژی بهتر را فراهم خواهد کرد.

Lexar Ram

اس‌اس‌دی لکسار مدل NM1090 M.2 Gen 5 NVMe با ظرفیت‌های ۱ الی ۴ ترابایت مناسب گیمرها و کاربران حرفه‌ای خواهد بود تا عملکرد بی‌نظیری که شامل سرعت خواندن و نوشتن ۱۲۰۰۰ و ۱۱۰۰۰ مگابایت بر ثانیه به همراه استاندارد PCIe Gen 5×4 NVMe 2.0 را به خوبی لمس کنند. همانند حافظه رم حافظه ذخیره‌ساز آن نیز از هیت‌سینک جهت کاهش حرارت و عملکرد بهتر بهره گرفته است. ناگفته نماند که این محصول از جدیدترین کنترلر ۱۲ نانومتری برای تولید مصرف انرژی بهینه ستفاده می‌کند.

Lexar SSD

اس‌اس‌دی دیگر لکسار NM790 با فرم فاکتور PCIe Gen 4 M.2 NVMe در ظرفیت‌های ۱ الی ۴ ترابایت و سرعت باورنکردنی خواندن و نوشتن ۷۴۰۰ و ۶۵۰۰ مگابایت بر ثانیه در دسترس قرار دارد. این حافظه دارای هیت‌سینک یکپارچه به منظور خنک ماندن سیستم برای حفظ سرعت و عملکرد بالا طراحی شده و با سیستم‌های شخصی و PlayStation 5 سازگار است.

Lexar SSD NM790

در کنار محصولاتی که لکسار به تازگی از آنها رو نمایی کرده چند اس‌اس‌دی قابل حمل نیز به چشم می‌خورد. یکی از آنها با نام SL600 در ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت تا ۴ ترابایت است که دارای سرعت فوق‌‌العاده ۲۰۰۰ مگابایت بر ثانیه و روکش آلومینیومی بادوام است. اس‌اس‌دی قابل حمل دیگر نیز با نام Armor 700 Rugged عرضه شده که عملکرد سرعت آن مشابه SL600 بود و در ظرفیت‌های ۱ الی ۴ ترابایت موجود خواهد بود که از استاندارد IP65 به منظور مقاومت در برابر آب و گرد و غبار پشتیبانی می‌کند. در آخر نیز اس‌اس‌دی قابل حمل SL500 در ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت الی ۴ ترابایت معرفی شده که قادر به خواندن و نوشتن ۲۰۰۰ و ۱۸۰۰ مگابایت بر ثانیه بوده که دارای طراحی براق آلومینیومی و ابعاد جمع و جور است. همه SSD های قابل حمل معرفی شده توسط نرم‌افزار امنیتی پیشرفته Lexar DataShield با رمزنگاری 256-bit AES ایمن می‌شوند.

Lexar internal SSD

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید