نگرشی متفاوت با مانیتور گیمینگ سامسونگ Odyssey Neo G9

سامسونگ قصد دارد همچنان با ارائه مانیتورهای گیمینگ خود مرزهای بین بازی و واقعیت را از بین ببرد و بر این باور با عرضه مانیتور Odyssey Neo G9 تحسین گسترده و جوایز متعددی را به‌دلیل عملکرد و نوآوری بی‌نظیر از آن خود کرد. Odyssey Neo G9 با صفحه نمایش منحنی ۵۷ اینچی Dual UHD استاندارد جدیدی را ایجاد کرد که وضوح بصری غیرقابل تصور را با فناوری پیشرفته ترکیب کند و تجربه بازی به یاد ماندنی‌تر از همیشه شود.

Odyssey Neo G9 مانیتور گیمینگ سامسونگ

Odyssey Neo G9 با فناوری Quantum Matrix، نرخ‌نوسازی سریع ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه تصاویری شگفت‌انگیز با کنترل دقیق و عملکرد یکپارچه را در هر فریم مهمان اتاق گیم شما خواهد کرد. این مانیتور با حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت و ترکیب چندین فناوری نظیر AMD FreeSync Premium Pro بهترین عملکرد را ارائه خواهد داد و این موضوع به کاربران نوید می‌دهد که سال‌ها تصاویر را با جزئیات دقیق و روان مشاهده خواهند کرد. سامسونگ با عرضه مانیتور Odyssey Neo G9 از رسانه‌هایی مانند Newsweek و Techaeris نمرات بالایی دریافت کرده و اخیرا این صفحه نمایش به عنوان نخستین مانیتور UHD در جهان معرفی شد. در واقع مانیتور Odyssey Neo G9 جایگاه عظیمی را در سال ۲۰۲۳ به‌دلیل عملکرد و قابلیت‌های چشمگیر از آن خود کرد و این امر سبب شده در زمره انتخاب برجسته برای گیمرها قرار گیرد. رسانه Techaeris نیز از صفحه‌نمایش با ابعاد گسترده Odyssey Neo G9 که از ویژگی‌های مثال‌زدنی این مانیتور به شمار می‌آید، ستایش کرد. زیرا تدوین فیلم و عکس به‌دلیل کاهش اسکرول جانبی در این مانیتور فوق‌العاده خواهد بود و این یک امتیاز بزرگ برای تولیدکنندگان محتوا محسوب می‌شود.

Odyssey Neo G9 مانیتور گیمینگ سامسونگ

علاوه‌بر عملکرد بی‌نظیر Odyssey Neo G9، به افزایش بهره‌وری آن نیز می‌توان اشاره کرد. زیرا این مانیتور پیشرفته معادل دو مانیتور ۳۲ اینچی UHD در کنار هم عمل می‌کند و این امر به افزایش بهره‌وری کمک شایانی خواهد کرد. همچنین مانیتور گیمینگ یاد شده از شیب، چرخش ۱۵ درجه و تنظیم ارتفاع بهره می‌برد، تا ارگونومی مناسب را برای برای کاربران به ارمغان آورد.

Odyssey Neo G9 مانیتور گیمینگ سامسونگ

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید