کولرمستر به سبد محصولات تحت گارانتی الماس رایان ایرانیان پیوست

شرکت الماس رایان ایرانیان، یکی از بزرگترین مجموعه‌های عرضه قطعات سخت‌افزار و لوازم جانبی و ارائه خدمات پس از فروش در ایران، با برگزاری نشست خبری به صورت رسمی همکاری خود را با شرکت کولرمستر، یکی از پیشتازان و نوآواران در تولید خنک‌کننده، کیس، منبع تغذیه و دیگر قطعات اصلی و جانبی کامپیوتر، اعلام کرد. طیف کامل محصولات این برند با گارانتی رسمی، به سبد محصولات الماس رایان ایرانیان افزوده گردید.

Coolermaster Event

این همکاری موجب خواهد شد تا محصولات کولرمستر، از جمله کیس، منبع تغذیه، خنک‌کننده‌های مایع، خنک‌کننده‌های بادی، فن‌های مختلف، لوازم جانبی گوناگون و کول‌پدهای مخصوص لپتاپ، از طریق شبکه توزیع و نمایندگی وسیع الماس رایان ایرانیان و دیگر فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور به بازار عرضه شوند.

Coolermaster Event

محصولات کولرمستر همواره به کیفیت بالا و عملکرد مناسب معروف بوده‌اند. این همکاری با الماس رایان ایرانیان، موجب خواهد شد تا کاربران ایرانی نیز بتوانند از محصولات این برند معتبر و باکیفیت بهره‌مند شوند. علاوه‌براین، گارانتی و خدمات پس از فروش سطح بالایی که الماس رایان ایرانیان برای محصولات خود ارائه می‌کند، موجب خواهد شد تا کاربران ایرانی با خیال راحت‌تری محصولات کولرمستر را خریداری نمایند.

در همین راستا، وحید غرویان، مدیرعامل شرکت الماس رایان ایرانیان، ضمن ابراز خرسندی در این خصوص گفت: «ما همواره به دنبال ارائه بهترین خدمات و محصولات به کاربران ایرانی هستیم. همکاری با شرکت کولرمستر، یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده قطعات اصلی و جانبی کامپیوتر، گامی مهم در راستای تحقق این هدف خواهد بود.»

همچنین وی افزود: «با این همکاری، محصولات کولرمستر با گارانتی و خدمات پس از فروش سطح بالایی که الماس رایان ایرانیان ارائه می‌کند، در دسترس کاربران ایرانی قرار خواهند گرفت. این امر موجب خواهد شد طیف وسیع‌تری از محصولات گیمینگ کولرمستر نسبت به قبل، وارد بازار ایران شود، تا کاربران ایرانی بتوانند از محصولاتی با کیفیت بالا و عملکرد مناسب بهره‌مند شوند.»

Coolermaster Event

در ادامه این نشست مجید کشاورز به عنوان مدیر دفتر کولر مستر در ایران، بعد از سخنرانی در مورد تاریخچه کولرمستر و رویکرد آن در صنعت کامپیوتر، افزود که هدف اصلی شکل‌گیری همکاری الماس رایان ایرانیان با کولرمستر، ادامه فعالیت پر رنگ‌تر این برند در ایران است تا تمامی محصولات به‌راحتی و بدون محدودیت در اختیار کاربران قرار بگیرد.

Coolermaster Event

عرضه رنج گسترده‌ای از محصولات کولرمستر با گارانتی الماس رایان ایرانیان

در ادامه این مراسم، از ویژگی‌های فنی محصولات کولرمستر سخن به میان آمد که در این بین می‌توان به تجهیزات خاص مانند ایستگاه کاری ORB X، صندلی ویژه بازی‌های مسابقه‌ای Dyn X، صندلی گیمینگ با فیدبک لرزشی Motion 1، انواع خنک‌کننده‌ها با ابعاد مختلف مانند MasterLiquid ML360 SUB-ZERO، کیس ویژه QUBE 500، فن با گارانتی مادام‌العمر Mobius OC 120 و کامپیوتر AiO پیشرفته Sneaker X Advanced Systems و … اشاره کرد.

Coolermaster Event

شبکه توزیع و نمایندگی وسیع الماس رایان ایرانیان، عامل اصلی همکاری با کولرمستر

یکی از دلایل اصلی همکاری شرکت کولرمستر با الماس رایان ایرانیان، شبکه توزیع و نمایندگی وسیع این شرکت در سراسر ایران است. این شبکه توزیع موجب خواهد شد تا محصولات کولرمستر به راحتی و در دسترس کاربران ایرانی قرار گیرند.

الماس رایان ایرانیان با داشتن بیش از ۱۰۰۰ نمایندگی و فروشگاه در سراسر ایران، یکی از بزرگترین شبکه‌های توزیع قطعات سخت‌افزاری در کشور است و این امر موجب می‌شود شبکه توزیع محصولات کولر مستر سهل و آسان شود و از خدمات پس از فروش سطح بالایی برخوردار شوند.

با توجه به موارد ذکر شده، همکاری شرکت کولرمستر با الماس رایان ایرانیان، اتفاقی مثبت برای کاربران ایرانی است. زیرا کاربران می‌توانند از محصولات با کیفیت و با گارانتی و خدمات پس از فروش سطح بالایی بهره‌مند شوند.

Coolermaster Event

شما کاربران و مخاطبین محصولات کولرمستر از امروز می‌توانید با مراجعه به یکی از نمایندگان الماس رایان ایرانیان محصولات این کمپانی را با گارانتی الماس رایان ایرانیان تهیه کنید جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید به وب‌سایت رسمی الماس رایان ایرانیان مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید