کورسیر برای اولین بار ماژول‌های ۲۴، ۴۸، ۹۶ و ۱۹۲ گیگابایتی DDR5 را روانه بازار کرد

ماژول‌های حافظه DDR5 برای کاربرانی که خواهان سیستم‌های پر سرعت هستند، بیش از پیش توسط کمپانی‌های مطرح دنیا در حال عرضه است. کمپانی کورسیر به عنوان یکی از برندهای پیشرو در صنعت سخت‌افزار و لوازم جانبی، اخیرا ماژول‌های رم DDR5  را در نسخه‌های ۲۴، ۴۸، ۹۶ و ۱۹۲ گیگابایتی UDIMM، در نوع RGB و غیر RGB معرفی کرده است.

ظرفیت‌های جدید که در سری Vengeance معرفی شده است، مناسب حجم کاری سنگین می‌باشد و همچنین مناسب مادربردهایی است که تنها دو اسلات حافظه دارند اما به ظرفیت‌ زیاد نیاز دارند، بنابراین استفاده از کیت‌های حافظه ۱۹۲، ۹۶ و ۴۸ می‌تواند مشکل ظرفیت را برای این دسته از مادربردها حل کند.

VENGEANCE RGB 32GB

تمام کیت‌های حافظه معرفی شده توسط کورسیر از ECC بر روی چیپ و قابلیت مدیریت پاور PMIC پشتیبانی می‌کنند. این رم‌ها سازگار با استانداردهای Intel XMP 3.0 و AMD EXPO برای اورکلاک هستند تا کاربران با خیالی آسوده سرعت مورد نظر را از حافظه خود دریافت کنند.

VENGEANCE RGB 32GB

کیت‌های ۲۴ و ۴۸ گیگابایتی از ماژول رم ۲۴ گیگابایتی بهره می‌برند و سرعت کاری آنها معادل با ۵۶۰۰ مگاهرتز می‌باشد.

وجود تکنولوژی DDR5 در رم‌های Vengeance همراه با ظرفیت‌های جدید تضمین می‌کند که پردازنده، داده‌ها را در سریعترین زمان ممکن دریافت خواهد کرد،  عملکرد و قدرت پردازش بالا دست کاربران حرفه‌ای و گیمرها را باز می‌گذارد تا سیستم خود را به‌گونه‌ای پیکربندی کنند که تا قبل از این امکان‌پذیر نبوده است.

VENGEANCE RGB 32GB

کیت‌های جدید که کورسیر به تازگی معرفی کرده است تا ۷ مارس در اختیار همه کاربران در بازارهای جهانی قرار خواهد گرفت.

 

منبع: Funkykit

دیدگاهتان را بنویسید