کورسیر از کیبورد گیمینگ K70 MAX و هدست HS80 MAX رونمایی کرد

کورسیر از تولیدکنندگان محصولات گیمینگ با کارایی بالا، به تازگی از تجهیزات جانبی جدیدی خبر داد که با سفارشی کردن تنظیمات مربوط به آن، لذت یک بازی فوق‌العاده را خواهید چشید که تا قبل از آن تجربه نکرده بودید.

یکی از این تجهیزات شامل صفحه کلید مکانیکی K70 MAX است. اولین صفحه کلید با سوییچ قابل تنظیم مکانیکی-مغناطیسی Corsair MGX خواهد بود که پیکربندی شگرفی را در برابر هر ضربه ارائه می‌دهد. می‌توان گفت کیبورد K70 MAX سرعت تایپ بالا و دقیقی دارد و مناسب کاربرانی است که صفحه کلیدی با عملکرد بالا نیاز دارند.

Corsair Launches the K70 MAX with Corsair MGX Hall Effect Switches, HS80 MAX Headset

همان‌گونه که گفته شد با به کارگیری سوییچ‌های مغناطیسی Corsair MGX می‌توان فاصله هر کلید را از ۰.۴ میلی‌متر تا ۳.۶ میلی‌متر تنظیم کرد. همچنین این سوییچ با فعالسازی Dual-Point قادر است، دو عمل مجزا را در هر فشار کلید تنظیم نماید و یا دو قابلیت را با هم ادغام کند. با چنین میزان کنترل باورنکردنی بر روی هر کلید، تصورات شما از یک بازی حرفه‌ای به وقوع خواهد پیوست. با وجود سوییچ‌های Corsair MGX می‌توان حالت جدیدی به‌نام Rapid Trigger را فعال کرد که این امر سبب می‌شود، میزان پاسخگویی به‌ازای هر کلید افزایش یابد و FPS یا نرخ فریم در بازی‌های پر سرعت چشم‌گیر شود. فعال شدن این قابلیت برای صفحه کلید K70 MAX نسبت به سایر صفحه کلیدهای مکانیکی برتری‌هایی از لحاظ سرعت و دریافت ورودی سریع خواهد داشت. قاب آلومینیومی با الگوی سه ضلعی، زیبایی خیره‌کننده‌ای را ارائه خواهد داد و وجود تیکه‌گاه دست مغناطیسی جداشدنی، خستگی را در حین کار از شما دور خواهد کرد.

Corsair Launches the K70 MAX with Corsair MGX Hall Effect Switches, HS80 MAX Headset Corsair Launches the K70 MAX with Corsair MGX Hall Effect Switches, HS80 MAX Headset

کورسیر همچنین در کنار این کیبورد، هدست گیمینگ HS80 MAX را با کیفیت بالا و با عملکرد عالی صوتی عرضه کرده که دارای اتصال بلوتوثی است و سازگاری با تمام پلت‌فرم‌ها و کنسول‌های بازی را خواهد داشت. اتصال بی‌سیم با سرعت ۲.۴ گیگاهرتز در این هدست سبب می‌شود به‌راحتی بین اتصال بی‌سیم و بلوتوث سوییچ کرد. از ویژگی‌های مثبت این هدست می‌توان به میکروفن همه جهته، هدبند قابل تنظیم و ساختار آلومینیومی آن اشاره کرد. همچنین می‌توان از صدای Dolby Atmos با استفاده از فناوری Sonarworks SoundID بهره برد تا صدایی شخصی‌سازی شده را برای کاربر به ارمغان آورد.

Corsair Launches the K70 MAX with Corsair MGX Hall Effect Switches, HS80 MAX Headset

هر دو تجهیزات جانبی معرفی شده توسط کورسیر با عملکرد بالا به شما امکان ساخت دنیای واقعی دیگر آنگونه که خودتان تجسم می‌کنید را خواهد داد.

 

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید