دیپکول خنک‌کننده AN600 برای پردازنده‌های رده‌پایین عرضه کرد

دیپکول پیشرو در تولید خنک‌کننده با کارایی بالا برای رایانه‌های شخصی، اخیرا از جدیدترین محصول خود، یعنی خنک‌کننده Low Profile به‌نام AN600 رونمایی کرد. این خنک‌کننده گزینه مناسبی برای سیستم‌هایی با فرم فاکتور کوچک تا متوسط خواهد بود که نیاز شدیدی به کولر پردازنده با پایه‌های کوتاه دارند. این نوع از خنک‌کننده مناسب پردازنده‌های K و سیستم‌های رده‌بالا (HEDT) نخواهد بود. این نوع کولر قادر است ۱۸۰ وات خنک‌کنندگی را برای CPU فراهم کند و در عین حال ماژول‌های رم را نیز خنک نگه دارد.

Deepcool-An600

کولر AN600 با روکش آلومینیومی و طراحی مینیمال و شیک از بلبرینگ FDB‌ با کیفیت بالا بهره برده است. همچنین از ۶ لوله حراراتی به همراه یک صفحه مسی، از پس پردازنده‌های ۶۷ میلی‌متری بر خواهد آمد. استفاده از فناوریHeat Pipe  دو طرفه و سازگاری کامل با مادربرد ITX‌ به یک انتخاب ایده‌آل برای گیمرها و علاقه‌مندان به خنک‌کننده‌هایی با عملکرد بالا تبدیل شده است.

Deepcool-An600 Deepcool-An600

AN600 دارای یک براکت کاملا فلزی با قابلیت نصب راحت بوده و علاوه‌براین، یک کابل آداپتور کم نویز برای عملکرد بهتر وجود دارد. همچنین فن FDB با کارایی بالا تضمین می‌کند که از حداکثر پتانسیل خنک‌کننده در حالیکه میزان نویز کمتر ۳۰ دسی‌بل باشد، استفاده خواهد کرد.

Deepcool-An600

همان‌طور که گفته شد یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد AN600، توانایی آن در خنک نگه‌داشتن ماژول‌های رم خواهد بود. زیرا این خنک‌کننده توانایی خنک‌سازی ماژول‌های رم تا ارتفاع ۴۰ میلی‌متر را دارد. افزون‌براین با بهره‌گیری از یک فن ۱۲۰ میلی‌متری FDB مجهز به PWM، مقدار زیادی از جریان هوا را از طریق پره‌ها به رم منتقل خواهد کرد.

Deepcool-An600

 

خنک‌کننده AN600، با عملکرد بالا برای سیستم‌هایی با فرم فاکتور کوچک ایده‌آل خواهد بود و دیپکول با معرفی این خنک‌کننده جامعه گیمرها را هدف قرار داده تا با ارائه خنک‌کننده‌ای با عملکرد بالا و در عین حال بی‌صدا و شیک خیال آنها را در خصوص خنک‌سازی و افزایش طول عمر قطعات سخت‌افزاری برطرف نماید.

 

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید