مادربرد ASUS B250 Expert Mining با 19 اسلات توسعه!

پردازش‌های مبتنی بر استخراج ماینینگ این روزها تب و تاب خاص خود را دارد و مادربردهایی با تعدد در اسلات های توسعه، یک نیاز فوری!

ایسوس به تازگی مادربرد ASUS B250 Expert Mining را معرفی کرده است که برای اولین بار دارای ۱۹ اسلات توسعه است! این مادربرد که یکی از رقبای محصولات BIOSTAR محسوب می‌گردد، از چیپست B250 بهره می‌برد. تامین انرژی در این مادربرد بر عهده ۳ رابط ATX 24 پین است و در کنار هر اسلات خازن‌های اضافی با هدف کنترل و تثبیت جریان نیروی دریافتی GPU از اسلات‌ها، تعبیه شده است.

 

 

شایان ذکر است که ASUS B250 Expert Mining از بایوس اختصاصی بهره می‌برد. از مجموع ۱۹ اسلات، ۱۸ عدد از آنها نوع PCIe 3.0 x1 بوده و یک عدد نیز PCIe 3.0 x16 است. این مادربرد در برخی از قسمت ها امکانات حداقلی را ارائه می دهد و می تواند از ۳۲ گیگابایت رم DDR4 با فرکانس 2400 مگاهرتز نیز پشتیبانی نماید. چهار رابط SATA III، شش رابط USB 3.1، چهار USB 2.0، کنترلر شبکه ای I219V و کنترلر صوتی Realtek ALC887 نیز از جمله دیگر مشخصات فنی قابل اشاره در این مادربرد است.

 

 

 

 

جالب است بدانید که بسیاری از مادربردهای ماینینگ فاقد تراشه صوتی هستند اما ASUS B250 Expert Mining از این بخش بهره می برد. پردازنده توان خود را از یک مدار دیجیتالی تغذیه (DIGI+ VRM) با ۶ فاز رگولاتور تامین می کند. به هر حال هر آنچه که در این مادربرد به چشم می خورد، برای کارایی بالا در استخراج ماینینگ است.

دیدگاهتان را بنویسید