Dominator Platinum RGB DDR5 5200MHZ 32GB

با معرفی پردازنده نسل دوازدهم اینتل و پشتیبانی آن از رم‌های نسل پنجم DDR5، شرکت کورسیر از اولین برندهایی بود که با معرفی نسل جدید رم‌های خود پا به این عرصه گذاشت. رم‌های سری Dominator Platinum RGB با فرکانس 5200Mhz پرچم‌دار مدل‌هایی است که کورسیر در سری جدید خود معرفی نموده است. این مدل پرقدرت کورسیر در قالب یک کیت ۲ تایی با ظرفیت ۳۲ گیگابایت در غالب یک کیت ۲ کاناله ۱۶ گیگابایتی و با سرعت پردازشی معادل ۵۲۰۰ مگاهرتز، تایمینگ ۳۶-۳۸-۳۸-۷۴ و با توان مصرفی معادل ۱.۲ ولت به بازار ارائه شده است.

یکی از ویژگی‌های جدید در حافظه‌های نسل پنجم DDR5 استفاده از تنظیم کننده ولتاژ سخت‌افزاری بر روی برد حافظه می‌باشد که به پایداری و ثبات آن کمک کرده و حجم انتقال انرژی به مادربرد را نسبت به نسل قبل از خود و رم‌های DDR4 کاهش می‌دهد. این سری از حافظه‌های کورسیر با طراحی زیبا و شکل پره‌ای، سیستم انتقال و مبدل حرارتی ماژولار DHX و بدنه آلومینیومی پوشیده شده با یک لایه ضخیم اکسیدی برای ایجاد مقاومت و همچنین دفع حرارت، باعث جلوگیری در ایجاد حرارت و دفع و خنک‌کنندگی بسیار بالا برای این حافظه می‌گردد.

به عنوان خریدار در زمان انتخاب این حافظه زیبا به ارتفاع ۵۶ میلی‌متری و بلند آن نسبت به دیگر رم‌های ساده و معمولی در بازار توجه کنید و آن را مد نظر خود داشته باشید. چنانچه مایل به استفاده از کولینگ و خنک‌کننده‌های optional و Advanced هستید، که با حجم زیاد خود فضای داخل کیس شما را اشغال می‌کنند، پس بهتر است از کیس‌هایی با اندازه‌های بزرگتر استفاده نمایید تا ارتفاع این حافظه‌های منحصر به فرد، سریع و پرقدرت برای شما مشکلی ایجاد نکند. کورسیر نورپردازی فوق‌العاده‌ای در این حافظه به کار گرفته است که با استفاده از ۱۲ ال‌ای‌دی نورانی و پنهان شده‌ مابین پره‌های دفع کننده حرارت از یک طراحی هوشمندانه و چشم نواز در این حافظه بهره می‌برد. اما چنانچه در رایانه خود از قطعات و محصولات دیگر کورسیر استفاده کرده باشید خواهید دید که Corsair Dominator Platinum RGB DDR5 شما با استفاده از برنامه iCUE که برای مدیریت نورپردازی در محصولات کورسیر نیز بکار گرفته می‌شود ضمن همگام‌سازی با دیگر اجزای کامپیوتر، نورپردازی‌های هیجان انگیزی را به نمایش خواهد گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید