FSP از پاور HYDRO PTM X PRO ATX 3.0 با پشتیبانی از PCIe Gen 5 رونمایی کرد

کمپانی FSP پیشرو در تولید منبع تغذیه، امروز از پاور سری HYDRO PTM X PRO ATX 3.0 با پشتیبانی از PCIe Gen 5 رونمایی کرد. این منبع تغذیه به‌دلیل عملکرد و دوام بالاتر به‌طور خاص برای گیمرها و تولیدکنندگان محتوا طراحی شده و اکنون در واحدهای ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ وات در دسترس خواهد بود.

پاورهای سری HYDRO PTM X PRO ATX 3.0 دارای گواهینامه پلاتینیوم 80+ هستند تا کارایی و قدرت فوق‌العاده‌ای ارائه نمایند. همچنین با طراحی کاملا ماژولار در این منبع تغذیه، امکان سفارشی‌سازی برای تنظیمات مربوط به برق فراهم خواهد شد. در این پاور از تکنولوژی Semi-fanless به منظور تغییر سرعت فن استفاده شده که فن، تحت بارها و دماهای کم می‌تواند کاملا متوقف بماند و تجربه کار با یک سیستم بی‌صدا را در اختیار کاربر بگذارد.

پاور سری HYDRO PTM X PRO ATX 3.0 با ارتفاع ۱۳۰ میلی‌متر نسبتا کوتاه‌تر از استاندارد صنعتی ساخته شده و برای کیس‌هایی با فضای محدود، بدون کاهش عملکرد، ایده‌آل محسوب می‌شوند.

از دیگر ویژگی‌های این پاور می‌توان به وجود خازن‌های ژاپنی کیفیت بالا اشاره کرد که کیفیت و عملکرد درجه یک را به ارمغان خواهد آورد. زیرا این خازن‌ها، برای مقاومت در برابر ولتاژ ۴۵۰ ولت با دمای ۱۰۵ درجه سانتی‌گراد طراحی شده‌اند و عملکرد استثنایی را رقم خواهند زد. علاوه‌براین، گنجاندن ماژول ۳.۳ ولت و ۵ ولت DC-DC از این پاور یک منبع تغذیه قابل اطمینان ساخته و در عین حال تولید نویز و صدا را به حداقل خواهد رساند و در راستای این طراحی تداخل برق‌رسانی به سیستم به حداقل خواهد رسید و طول عمر قطعات سخت‌افزاری افزایش پیدا خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید