کیس فول تاور FSP مدل CUT593 با قابلیت اسمبل آسان رونمایی شد

گروه FSP، از تولیدکنندگان اصلی تجهیزات کامپیوتر که به عنوان OEM در جهان شناخته می‌شود، به تازگی از کیس فول تاور CUT593 که مناسب گیمرها و تولیدکنندگان محتواست، رونمایی کرد. این کیس در سه نسخه CUT593، CUT593 ARGB و CUT593 Premium پیکربندی می‌شود که هر سه نسخه معرفی شده دارای کارایی بالا هستند و با ویژگی‌ها و عملکردهای مهندسی هوشمندانه تلفیق شده‌اند. علاوه‌بر موارد ذکر شده در رنگ‌های سفید و مشکی موجود هستند.

FSP CUT593 کیس گیمینگ FSP CUT593 کیس گیمینگ

کیس‌های سری CUT593 با طیف عظیمی از مادربردها سازگاری دارند و با جای دادن سیر گسترده‌ای از مادربردها در دل خود به یک انتخاب ایده‌آل تبدیل می‌شوند. از ویژگی‌های کاربرپسند این کیس می‌توان به مدیریت کابل و شخصی‌سازی پنل جلویی اشاره کرد.

برای کاربرانی که به دنبال حداکثر زیبایی هستند، نسخه CUT593 Premium با کابل‌های از پیش نصب شده برای PSU یک قدم فراتر می‌رود و این امر فرآیند اسمبل را ساده‌تر می‌کند و مدیریت کابل و فرآیند مونتاژ نیز در راحت‌ترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

علاوه‌براین، در کیس CUT593 فضای کافی برای نصب خنک‌کننده پردازنده با ارتفاع ۱۷۵ میلی‌متر و کارت گرافیک‌های سری RTX 4000 با حداکثر طول ۴۰۰ میلی‌متر وجود دارد.

کیس CUT593 با هدف خنک‌سازی قوی طراحی شده، زیرا حداکثر چهار فن ۱۴۰ میلی‌متری از پیش نصب شده که شامل سه عدد در پنل جلویی و یک عدد در پنل پشتی را در خود جای داده است. همچنین قابلیت نصب رادیاتور نیز در پنل جلویی و بالایی کیس با ابعاد ۲۸۰ و ۳۶۰ میلی‌متر فراهم است. قابل ذکر است فضای نصب کافی نیز برای درایو ۲.۵ و ۳.۵ اینچی به همراه ۷ اسلات توسعه وجود دارد.

 

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید