وسترن دیجیتال از هاردهای اکسترنال با ظرفیت‌های ۲۲ و ۴۴ ترابایت سری My Book رونمایی کرد

اخیرا کمپانی وسترن دیجیتال از هاردهای رومیزی سری My Book با ظرفیت‌های بالا ۲۲ و ۴۴ ترابایت رونمایی کرده است. این کمپانی ادعا کرد که برای اولین‌بار سری جدید هاردهای اکسترنال با این ظرفیت عرضه شده است و به کاربران انعطاف‌پذیری بیشتری خواهد داد تا هر آنچه را که می‌خواهند، با خیال راحت ذخیره کنند.

جان رایدنینگ، معاون پژوهشی کمپانی وسترن دیجیتال گفته است: «هر مصرف‌کننده با سرعتی بیش از پیش به تولید داده‌ها ادامه می‌دهد، در یک سال اخیر هر خانوار به‌طور متوسط در سراسر جهان بیش از ۲۰ ترابایت داده تولید کرده است و ما انتظار داریم در سال‌های آینده تعداد داده‌های تولید شده افزایش یابد.»

در ادامه وی افزود بسیاری از کسب و کارها به سمت فضای ذخیره‌سازی ابری رفته‌اند، در حالیکه برخی کاربران هنوز به دنبال ذخیره‌سازی داده‌های خود بر روی هارد هستند.

هر خانواده آمریکایی به‌طور متوسط، با بیش از ۱۰ دستگاه دیجیتال کار می‌کند و استفاده از هاردهای با ظرفیت بالا می‌تواند به بکاپ‌گیری اطلاعات آنها کمک کند.

هاردهای وسترن دیجیتال با ظرفیت ۲۲ ترابایت امکان بکاپ‌گیری و حفظ هزاران فایل، عکس و ویدیو را با پشتیبانی از دستگاههای دیگر مانند SSD و HDD قابل حمل، کارت‌های حافظه و درایوهای فلش USB را فراهم می‌آورد.

وسترن دیجیتال همچنین برای کاربرانی که به دنبال ظرفیت بیشتری برای ذخیره‌سازی هستند، هاردهای MY Book Due را با ظرفیت ۴۴ ترابایت با پشتیبانی از درایو RAID با حداکثر سرعت و ظرفیت، در دسترس قرار داده است.

 

Western Digital-HDD-22TB and 44TB Western Digital-HDD-22TB and 44TB Western Digital-HDD-22TB and 44TB Western Digital-HDD-22TB and 44TB

منبع: Techpowerup

Leave a Comment