خنک کننده قدرتمند DeepCool ASSASSIN 4S

دیپکول محصولی دیگر به خانواده خنک­‌کننده‌­های بادی قدرتمند سری ASSASSIN تحت عنوان ASSASSIN 4S اضافه کرده که به منظور بهبود و کارآمدی هرچه بیشتر خنک‌­سازی با ظاهری یکپارچه و سهولت در نصب، طراحی و تولید شده است. این خنک­‌کننده دارای دو ستون هیت‌سینک و مجهز به هفت لوله انتقال حرارت بوده که انتخابی ایده‌­آل برای دفع حرارت پردازنده­‌های قدرتمند است. همچنین ASSASSIN 4S از فن ۱۴۰ میلی‌متری از نوع FDB با بلبرینگ­‌های اختصاصی بهره می‌­برد که در عین کارایی بالا در برقراری جریان هوا بین سینک‌­های حرارتی، صدای بسیار کمی تولید می­‌کند.

این خنک‌­کننده دارای حالت‌های کاری، کم صدا و با کارایی بالاست که کاربر می­‌تواند مطابق با نیاز خود از بین این دو مورد، یکی را انتخاب کند. ASSASSIN 4S در حالت کم صدا با سطح صدای ۲۲/۶ دسی‌بل و در حالت کارایی بالا با میزان صدای ۲۹/۳ دسی‌بل فعالیت می‌­کند.

دیپکول در تولید این محصول از چند طراحی خاص بهره برده تا شیوه نصب آسان و سازگاری حداکثری با دیگر قطعات تضمین گردد. طراحی این خنک کننده بگونه­‌ایست که سازگاری با رم‌ها در اولویت قرار گرفته تا تداخلی بین نصب حافظه­‌های رم و نصب خنک‌­کننده به‌وجود نیاید. همچنین ASSASSIN 4S دارای پوشش سقفی مغناطیسی و خمیر سیلیکون با کیفیت است تا فرآیند نصب و راه اندازی به ساده‌ترین شکل ممکن امکان‌پذیر شود و کارایی بالایی را نیز در امر دفع حرارت ارائه کند. گفتنی‌ست که خنک کننده DeepCool ASSASSIN 4S در دو رنگ سفید و مشکی در دسترس کاربران قرار می­‌گیرد.

سازگاری با طیف وسیعی از سوکت‌­های اینتل و AMD نیز در نظر گرفته شده است، به‌طوریکه سوکت­‌های اینتل 1700، 1200، 115x، 20xx و همچنین سوکت­‌های AM4 و AM5 از AMD به‌طور کامل پشتیبانی ­می‌­شوند تا کارایی و طول عمر بالای این خنک‌­کننده را بر روی سوکت­‌ها و پلتفرم­‌های گوناگون تجربه نمایید.

خنک­‌کننده‌­های DeepCool با گارانتی الماس رایان ایرانیان، نماینده رسمی شرکت دیپکول در ایران، در فروشگاه­‌های معتبر سراسر کشور در دسترس کاربران گرامی قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید