کورسیر از هدست گیمینگ مدل Virtuoso Pro رونمایی کرد

کورسیر از تولیدکنندگان تجهیزات گیمینگ با کارایی بالا برای گیمرها و تولیدکنندگان محتوا، به تازگی از هدست سری Virtuoso که انتخابی عالی برای استریم و گیم است، خبر داد.

 هدست Virtuoso Pro از فناوری نوین اتصال بی‌سیم (ارتباط بی‌سیم بر پایه سیگنال رادیویی) بهره می‌برد تا صدای شفاف و واقعی را به گوش کاربر برساند و همچنین رقیب سرسخت هدفن‌های استودیویی باشد. هدست Virtuoso Pro مناسب بازی، استریم و تولید محتوا یا هر سه به‌طور همزمان است، زیرا کوچکترین نوایی را از شما دریغ نخواهد کرد.

Corsair Virtuoso Pro هدست گیمینگ کورسیر

با استفاده از درایورهای ۵۰ میلی‌متری که برای هدست تازه متولد شده کورسیر تعبیه شده، صدایی هیجان‌انگیز بدون نویز به گوش مخاطب خواهد رسید. همچنین در طراحی این محصول از آکوستیک بسیار دقیقی بهره گرفته شده تا ورود صدا از محیط به گوش یا بالعکس جلوگیری کند.

Corsair Virtuoso Pro هدست کورسیر

جریان هوا به راحتی بین پدها و لایه‌های فومی به کار رفته در هدست عبور می‌کند تا در استفاده‌های طولانی مدت از خستگی جلوگیری نماید. Virtuoso Pro به‌طور یکپارچه با نرم‌افزار Elgato Wave Link به منظور میکس صدا همگام و سازگار است. همچنین میکروفن یک طرفه جداشدنی آن به قابلیت حذف نویز مجهز شده و با جداسازی میکروفن می‌توان از وجود XLR یا USB بهره برد.

Corsair Virtuoso Pro هدست کورسیر

 

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید