حضور پر رنگ الماس رایان ایرانیان در نمایشگاه ایپاس ۲۰۲۳

نمایشگاه بین‌المللی پلیس یا ایپاس (IPAS)، توسط یکی از بنیادهای فرهنگی نیروی انتظامی هر سال برگزار می‌گردد. از آنجاییکه محصولات عرضه شده در این نمایشگاه شامل تجهیزات حفاظتی نظارتی است، اکثریت بازدیدکنندگان را مدیران و نهادهایی که وابسته به ارگان‌های دولتی هستند، تشکیل می‌دهند اما ناگفته نماند که تماشای آن برای هر گروه سنی خالی از لطف نخواهد بود.

بنابراین، در دنیای مدرن کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که به تجهیزات حفاطتی امنیتی علاقه نداشته باشد. از این‌رو، شرکت‌های زیادی که تامین‌کننده اصلی لوازم امنیتی هستند به فکر غرفه‌سازی در نمایشگاه ایپاس هستند. با توجه به ماهیت این نمایشگاه و حضور برندهای صاحب نام در زمینه تولید تجهیزات امنیتی و ذخیره‌ساز، شرکت الماس رایان ایرانیان با بیش از سه دهه حضور پر رنگ در حوزه تامین‌کننده اصلی سخت‌افزار کامپیوتر و ارائه خدمات و کالاهای اورجینال در بازار ایران، امروز خود را با عنوان توزیع‌کننده محصولات حفاظتی و نظارتی از برند داهوآ می‌داند، و توانست با افتخار در بیستمین نمایشگاه ایپاس که مورخ ۲۴ الی ۲۷ مهر ماه برگزار شد، حضور پیدا کند. حضور پر رنگ الماس رایان ایرانیان در این رویداد و ارائه سبد متنوعی از محصولات داهوآ، دی‌لینک، میکروتیک و FDK زمینه همکاری این شرکت را با اقصی نقاط ایران فراهم کرد.

ipas exhibition 2023

همان‌گونه که اشاره با توجه به رویکرد اصلی این نمایشگاه، ارائه فناوری‌های نوین در حوزه امنیت و ایمنی حرف اول را بین بازدیدکنندگان می‌زند، الماس رایان ایرانیان با در اختیار داشتن گسترده‌ترین سبد محصولی، تصمیم گرفت در نمایشگاه ایپاس ۲۰۲۳ به عنوان تامین‌کننده اصلی دوربین‌های مداربسته داهوآ HDCVI و IPC، ضبط کننده ویدیویی NVR و XVR و سوییچ ظاهر شود.

ipas exhibition 2023

دوربین‌های ارائه شده از تکنولوژی WizMind، WizSense و TIOC بهره می‌برند تا امنیت و حریم خصوصی کاربران را با الگوریتم‌های هوش مصنوعی و فناوری‌های پیشرفته حفظ نمایند. همچنین داهوآ در کنار تولید دوربین‌های مداربسته در زمینه تولید سوییچ نیز فعالیت دارد و به عنوان تامین کننده پیشرو برای حل مشکلاتی نظیر نحوه ارسال اطلاعات از طریق دوربین‌های IP تحت شبکه  و تاخیر و از دست دادن تصویر، سوییچ‌های POE را به‌طور خاص برای سیستم‌های نظارت تصویر معرفی کرده است. سیر کاملی از ضبط‌کننده‌های داهوآ از ۴ کانال الی ۱۲۸ کانال امکان نمایش تصاویر دوربین‌های مداربسته را با فناوری پیشرفته تا رزولوشن 1080P میسر می‌سازند. افزون‌براین پشتیبانی از هارددیسک و سازگاری با سیستم‌عامل‌های Android‌ و iOS خیال کاربر را از جهت ذخیره‌سازی حجم عظیمی از اطلاعات و دسترسی آسان به داده‌ها راحت می‌کند. تمامی محصولات داهوآ هم اکنون با گارانتی الماس رایان ایرانیان در سراسر ایران در دسترس قرار دارد. علاوه‌بر دسته‌بندی بزرگ محصولات داهوآ، الماس رایان ایرانیان رنج کاملی از محصولات دی‌لینک، میکروتیک و FDK را در نمایشگاه ایپاس به نمایش گذاشت.

ipas exhibition 2023

همان‌گونه که با خبر هستیم، اخیرا شرکت الماس رایان ایرانیان در راستای سیاست‌ها و توسعه برند، همکاری خود را به‌طور رسمی با کمپانی قدیمی و شناخته شده دی‌لینک آغاز کرده تا محصولات این برند خوشنام را با قیمت و خدمات مناسب ارائه نماید. طیف عظیمی از محصولات دی‌لینک که شامل سوئیچ‌ها، روترها و اکسس‌پوینت‌هاست در نمایشگاه ایپاس توجه همگان را به خود جلب کرد.

ناگفته نماند که در نمایشگاه ایپاس دسته‌بندی کاملی از محصولات میکروتیک نیز توسط شرکت الماس رایان ایرانیان به نمایش گذاشته شد. استفاده از محصولات میکروتیک برای شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات بی‌سیم مزایای بسیاری دارد و محصولات این برند از سخت‌افزار با کیفیت شامل پردازنده‌های قدرتمند و نرم‌افزار پیشرفته برخوردارند و امکان ایجاد شبکه‌های پایدار و قابل اعتماد را برای کاربران فراهم می‌سازند تا ترافیک بالا را به خوبی هندل کنند. همچنین با دارا بودن قابلیت‌های امنیتی پیشرفته مانند فایروال، رمزنگاری و غیره در محصولات میکروتیک محافظت از اطلاعات حساس میسر خواهد شد. رابط گرافیکی ساده و قابل فهم که در این محصولات گنجانده شده، سبب می‌شود پیکربندی و مدیریت آنها آسان شود. در این‌راستا الماس رایان ایرانیان مصمم بر آن بود تا در سبد کالایی خود دسته‌بندی گسترده‌ای از محصولات میکروتیک را نیز اضافه نماید تا دست کاربر برای انتخاب محصولات در حوزه شبکه باز باشد.

در کنار رنج عظیمی از محصولات که به‌صورت فیزیکی به نمایش گذاشته شده بود، سعی بر آن بود که تا حد امکان کارشناسان فنی به سوالات تخصصی در خصوص محصولات داهوآ، دی‌لینک و میکروتیک پاسخ کامل دهند.

ipas exhibition 2023

الماس رایان ایرانیان علاوه‌بر توزیع طیف گسترده‌ای از معتبرترین برندها در گروه‌های مختلف، تلاش می‌کند با عرضه کالای ایرانی نیازهای مشتریان با کاربری‌های متفاوت برآورده سازد. زیرا یکی از اولویت‌های این مجموعه تولید و ارائه قطعات سخت‌افزاری با بالاترین استاندارد‌هاست. مختریم اعلام داریم که اولین کارخانه تولید حافظه رایانه تحت عنوان شرکت تراشه پرداز حافظه فدک با نام تجاری FDK از سال ۱۳۹۴ به لطف خداوند متعال شروع به فعالیت نموده و در ساخت محصولاتی نظیر RAM و SSD پیشگام است. به‌طوریکه چندی نگذشت محصولات FDK مانند سایر محصولات وارداتی به‌دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب در بازار ایران جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است.

ipas exhibition 2023

انواع حافظه رم FDK در نسخه‌های DDR3 و DDR4 مطابق با استانداردهای اعلام شده توسط موسسه جهانی JEDEC تولید می‌شوند. شایسته است اعلام داریم که در نمایشگاه ایپاس از نسخه DDR5 نیز رونمایی به عمل آمد تا کاربران به هنگام خرید رنج کاملی از محصولات FDK‌ را در اختیار داشته باشند. نسخه DDR5 از برند FDK همانند سایر برندها توانایی انتقال داده‌ها با سرعت بالا و کارایی بهتر را دارند. 

ipas exhibition 2023

شرکت الماس رایان ایرانیان نماینده رسمی محصولات داهوآ، دی‌لینک، میکروتیک و FDK فرصت را مغتنم می‌دارد، به پاس همکاری و حضور شما بازدیدکنندگان عزیز از غرفه الماس رایان ایرانیان در مصلی امام خمینی، نهایت سپاس و قدردانی را به عمل می‌آورد و امید بر آن است در آینده نزدیک نیز از حضور پر شور و استمرار همکاری شما عزیزان بهره‌مند شود.

ipas exhibition 2023

دیدگاهتان را بنویسید