حاصل همکاری ریزر و لنوو،یک مانیتور خاص!

لنوو که در سال ۲۰۱۵ انتظارات مالی خود را به طور کامل برآورده نکرد،در CES 2016 به طور مستقیم نشان داد که اینبار با سری جدید محصولات گیمینگ خود قصد در اختیار گرفتن سهم بیشتری از این بازار پر سود را داد.از همین رو سری جدید محصولات خود که را معرفی کرد که در بین آنها مدل‌هایی با مشارکت ریزر نیز به چشم می‌خورد.

 

Lenovo-Y27G

لنوو که تا کنون چندان نقشی در بازار مانیتورهای گیمینگ و تخصصی نداشته است،روز گذشته یک مانیتور گیمینگ جدید را معرفی کرده است.این محصول پتانسیل لازم برای یک رقابت هیجانی را خواهد داشت.Y27G یک محصول ۲۷ اینچی است که از یک پنل VA در ابعاد ۲۷ اینچ برخوردار است.این مانیتور دارای پنل منحنی و ظاهر گیمینگ است.علامت “Y” در قسمت پشت پایه با رنگ سرخ (دیود نورانی) نمایش داده شده است.میزان انحنای Y27G برابر با ۸۰۰R است که مشخصات نشان از شیب متوسط دارد.

de920668acb88d868df80e39c6cd725c_L

این مانیتور از دقت ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پشتیبانی کرده و لنوو زمان پاسخ‌دهی پنل را ۸ میلی ثانیه عنوان کرده است.به گفته لنوو نسبت کنتراست در پنل ۱:۳۰۰۰ است و زاویه دید از هر سمت نیز ۱۷۸ درجه است. در ادامه می‌توان به شدت روشنایی آن اشاره کرد که در توضیحات لنوو رقم ۳۰۰CD/m2 به چشم می‌خورد.برای اجرای هر چه بهتر بازی‌ها، لنوو از فناوری G-Sync استفاده کرده است و دارندگان کارت گرافیک‌های انویدیا می توانند یک تضمین مطمئن برای اجرای بازی ها در نرخ واقعی ۱۴۴ هرتز را داشته باشند.Y27G در اوایل تابستان و یا مقداری زودتر وارد بازار شده است . از سوی دیگر لنوو در ادامه همکاری های خود با ریزر،یک مدل مشابه با همین مانتیور را به تولید خواهد رساند که این مانیتور قادر به SYNC شدن با تجهیزات جانبی ریزر است.