ال‌جی مانیتور ۴۹ اینچ منحنی 5K با رفرش ریت ۱۴۴هرتزی خود را معرفی کرد

خبر خوش برای کاربرانی که به دنبال مانیتور با صفحه نمایش بزرگ هستند. ال‌جی به تازگی مانیتور 49WQ95C-W خود را معرفی کرده است. این مانیتور دارای پنل تصویر ۴۹ اینچی منحنی از نوع dual QHD Nano IPS و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز می‌باشد. این مانیتور را می‌توان در سری UltraWide قرار داد. با اینکه مانیتورهای آلترا واید برای بازی مناسب نیستند اما 49WQ95C-W را می‌توان برای بازی نیز مناسب دانست.

LG-Monitor-01

این مانیتور از تکنولوژی FreeSync Premium Pro پشتیبانی می‌کند و با تکنولوژی G-Sync نیز سازگار است. ال‌جی هیچ اطلاعاتی در خصوص رنج رفرش ریت این مانیتور ارائه نکرده است اما بالاترین نرخ تازه‌سازی تصاویر آن ۱۴۴ هرتز اعلام شده است و زمان پاسخ‌گویی آن در حالت GTG‌ یا خاکستری به خاکستری ۵ میلی ثانیه می‌باشد.

ال‌جی چند ویژگی با هدف تمرکز بر گیمرها برای 49WQ95C-W ارائه کرده است. Dynamic Action Sync یا همگام‌سازی اکشن پویا، Input lag را کاهش می‌دهد. Black Stabilizer به هنگام ورود گیمرها به نقاط تاریک در بازی‌های رایانه‌ای به کمک آنها آمده و نقاط تاریک را مقدار قابل توجهی روشن می‌کند. Crosshair Function در بازی‌های شوتر کاربرد دارد و به عنوان Aim Assist عمل کرده و با شخصی‌سازی نشانگر اسلحه، هدف‌گیری را آسان‌تر می‌کند.

LG-Monitor-03

پنل ۴۹ اینچی با نسبت تصویر ۳۲:۹ مانیتور 49WQ95C-W دارای پوشش ۹۸ درصدی رنگ‌ها در استاندارد DCI-P3 است. کنتراست این مانیتور برابر با 1000:1 و حداکثر شدت روشنایی آن 400 cd/m² می‌باشد. این پنل دارای گواهی DisplayHDR 400 است و ال‌جی ادعا می‌کند که 49WQ95C-W به صورت کارخانه‌ای کالیبره ‌شده است. پورت‌های اتصال این مانیتور شامل دو خروجی تصویر HDMI 2.0، یک خروجی تصویر DisplayPort 1.4 و همچنین یک پورت USB Type-C می‌باشد.

LG-Monitor-02

یکی از ویژگی‌های جالب مانیتور جدید LG، قابلیت Power Delivery می‌باشد که از طریق پورت USB Type-C آن را قادر می‌سازد تا دستگاه‌های هوشمند را با حداکثر توان ۹۰ وات شارژ کند. به برخی دلایل عجیب، ال جی تنها یک پورت USB 2.0 Type-B به عنوان upstreams و دو پورت USB Type-A 3.0 به عنوان downstreams برای 49WQ95C-W در نظر گرفته است.

LG-Monitor-04

همچنین این مانیتور دارای جک هدفون و یک جفت بلندگو با مجموع توان ۱۰ وات است. تنظیم ارتفاع، تنظیم زاویه و قابلیت چرخش از دیگر ویژگی‌های 49WQ95C-W محسوب می‌شود.

منبع: TechPowerUP

دیدگاهتان را بنویسید