منبع تغذیه جدید ایسوس ROG Thor 1000 W Platinum II

ایسوس در نسل دوم پاورهای کامپیوتر سری ROG Thor مدل ROG Thor 1000 W Platinum II را معرفی نمود. به نظر می‌رسد طراحی در این مدل براساس ایجا صدا یا نویز کمتر و دسترسی به کانکتورهای جدید و نسل بعدی باشد. ایسوس با استفاده از هیت سینک‌های بیشتر در این پاور کامپیوتر ، در قطعاتی که گرما تولید می‌کنند استفاده نموده است. این هیت سینک توسط یک فن ۱۳۵ میلی‌متری استفاده از تکنولوژی ASUS Axial-Tech به هدایت جریان هوا و خنک شدن پاور کامپیوتر ما کمک می‌نماید.

از نکات جالب این پاور کامپیوتر فن هوشمند آن است که تا توان ۵۰۰ وات بدون فن، تا ۷۰۰ وات با ۱۲ تا ۱۵ درصد سرعت فن و با افزایش توان‌ مصرفی بالاتر از ۷۰۰ وات سرعت فن هم افزایش پیدا می‌نماید. این محصول با قابلیت ذکر شده دارای گواهینامه  A++ در آزمایش تست نویز لابراتوار Cybenetics Lambda می‌باشد. راندمان سوئیچینگ این مدل پاور کامپیوتر ۸۰ پلاس پلاتینیوم می‌باشد.

مدل ROG Thor 1000 W Platinum II از سبک طراحی تک ریل 12v+ استفاده نموده و در برابر تولید دمای بیش از اندازه، کاهش و افزایش ولتاژ، اتصال کوتاه و اضافه بار مقاوم می‌باشد. این محصول یک پاور کامپیوتر فول ماژول بوده و دارای یک کانکتور ۲۴ پین ATX، دو کانکتور 4+4 پین EPS، یک کانکتور ۱۲ پین Molex microFit 3.0 با قابلیت ارائه ۴۵۰ وات، شش کانکتور6+2 پین PCIe، ۱۲ کانکتور SATA، ۳ کانکتور molex و یک کانکتور Berg برخوردار می‌باشد. این محصول دارای یک نمایشگر تک رنگ برای نمایش همزمان لود، ولتاژ و دمای پاور کامپیوتر می‌باشد. همچنین این پاور کامپیوتر دارای شخصی‌سازی سیستم نورپردازی از طریق یک اتصال سه پین استاندارد ARGB می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید