سامسونگ اس‌اس‌دی اکسترنال T9 خود را با عملکرد عالی و ظرفیت ذخیره‌سازی بالا معرفی کرد

سامسونگ، کمپانی پیشرو جهانی در تولید حافظه‌های پیشرفته، به تازگی از عرضه جدیدترین سری اس‌اس‌دی‌های قابل حمل خود با نام T9 رونمایی کرد. اس‌اس‌دی اکسترنال T9 با طراحی شیک و سرعت انتقال سریع، فضای ذخیره‌سازی کافی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و قابلیت اطمینان و راحتی مورد نیاز را نیز برای آنها فراهم می‌کند.

با تولید حجم بالایی از داده‌ها و محبوبیت فزاینده ویدیوهای 4K، تولیدکنندگان محتوای حرفه‌ای به صورت مکرر با انتقال حجم زیادی از اطلاعات روبه‌رو هستند و T9 می‌تواند بهترین گزینه برای این دسته افراد باشد.

اس‌اس‌دی T9 با حداکثر سرعت خواندن و نوشتن متوالی ۲۰۰۰ مگابایت بر ثانیه و رابط USB 3.2 Gen 2×2 ارائه شده است و همین امر سبب شده تا سرعت انتقال داده خیلی افزایش پیدا کند.

Samsung T9 اس‌اس‌دی اکسترنال سامسونگ

اس‌اس‌دی T9 در سه ظرفیت مختلف ۱، ۲ و ۴ ترابایتی بسته به نیاز کاربر برای انتقال سریع و مکرر اطلاعات حجیم در دسترس قرار دارد. سایز جمع و جور آن به اندازه کارت اعتباری خواهد بود و به کاربر اجازه می‌دهد به‌راحتی آن را با خود حمل نماید.

T9 علاوه‌بر عملکرد بالا از طراحی منحصربه‌فرد همانند طراحی T7 Shield بهره برده است. طراحی مستحکم T9 به‌گونه‌ای است که در برابر سقوط تا ارتفاع سه متر از خود مقاومت نشان می‌دهد. وجود خطوط مورب منحنی و الگوهای شبکه‌وار بر روی سطح این اس‌اس‌دی طرحی مانند یک کیف پول مجلل را جلوی چشمان کاربر به تصویر می‌کشد.

Samsung T9 اس‌اس‌دی اکسترنال سامسونگ

کاربرانی که برای انتقال سریع و کارآمد فایل‌های بزرگ به سرعت بالا نیاز دارند، T9 گزینه مناسبی خواهد بود. سامسونگ با استفاده از محافظ حرارتی دینامیک، افت عملکرد ناشی از گرمای بیش از حد را به‌طور موثر به حداقل خواهد رساند و همچنین سرعت انتقال ثابت و سریع را نیز تضمین می‌کند. افزون‌براین، T9 مطابق با استاندارد ایمنی IEC 62368-1 طراحی شده که آن را به انتخابی ایده‌‌آل برای طیف وسیعی از کارها با حداقل انتقال حرارت تبدیل کرده است. گفتنی‌ست T9 با ویندوز، مک، گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، کنسول‌های بازی و دوربین‌های حرفه‌ای سازگار است و دارای کابل‌های USB Type-C به C و USB Type-C به A است و همچنین می‌توان آن را با استفاده از نرم‌افزار Magician 8.0 مدیریت کرد.

Samsung T9 اس‌اس‌دی اکسترنال سامسونگ

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید