مشخصات فنی مانیتور ایسوس مدل ROG Swift Pro PG248QP فاش شد

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه نمایشگر ASUS ROG Swift Pro PG248QP که در نمایشگاه CES 2023 معرفی شده بود، اطلاعات فنی رسمی این محصول توسط ایسوس منتشر شد.

این نمایشگر فول­اچ­دی ۲۴.۱ اینچی که به پنل eSport TN مجهز است می‌تواند نرخ نوسازی تصویر ۵۴۰ هرتز در حالت اورکلاک شده و ۳۶۰ هرتز را در حالت پیش‌فرض همراه با سرعت پاسخگویی ۰.۲ میلی­‌ثانیه ارائه دهد که انتخابی فوق­‌العاده برای پیروزی بازی­‌های رقابتی و سرعت بالا محسوب می­‌شود.

دیگر ویژگی­‌های فنی این مدل عبارتند از: میزان روشنایی ۴۰۰ نیت و دارا بودن گواهی DisplayHDR 400، پشتیبانی از فناوری HDR10، گستره رنگی ۱۲۵ درصدی sRGB، کنتراست ۱۰۰۰:۱ و زاویه دید ۱۶۰/۱۷۰ درجه­، به کارگیری کدک صوتی آنبرد ESS جهت ارائه کیفیت صدای ۳۲ بیت و ۳۸۴ کیلوهرتزی PCM. این نمایشگر همچنین مجموع‌ه­ای از درگاه­‌های ارتباطی شامل یک درگاه  DisplayPort 1.4 DSC، دو درگاه HDMI 2.0، خروجی صدا و دو درگاه USB 3.2 Type-A را نیز در دسترس کاربران قرار می­‌دهد.

این نمایشگر قدرتمند در زمینه امکانات اختصاصی مربوط به بازی نیز ویژگی­‌هایی نظیر پشتیبانی از Nvidia G-Sync ،دارا بودن رابط نمایش و آنالیز میزان تاخیر، فناوری ULMB2 که برای از بین بردن هرچه بیشتر اثر موشن بلور گسترش یافته، فناوری­‌های انحصاری ایسوس (قابل انتخاب و فعالسازی در تنظیمات نمایشگر) مانند Asus GamePlus، Game Visual، فناوری ضد نویز و قابلیت انتخاب سطح نور آبی تا کمترین میزان ممکن را ارائه می­‌دهد.

 

منبع: Tomshardware

دیدگاهتان را بنویسید