لاجیتک هدست گیمینگ بی‌سیم PRO X 2 LIGHTSPEED را معرفی کرد

کمپانی لاجیتک پیشرو در فناوری و ساخت تجهیزات گیمینگ، به‌تازگی از هدست گیمینگ خود به‌نام PRO X 2 LIGHTSPEED رونمایی کرد. این هدست با همکاری گیمرهای حرفه‌ای که بازی ورزشی انجام می‌دهند، طراحی و آزمایش شده است. همچنین درایورهای صوتی PRO X 2 انقلابی عظیم در برابر رقابتی‌ترین بازی‌ها ایجاد کرده است.

Logitech PRO X 2 LIGHTSPEED Wireless Gaming Headset هدست لاجیتک

کریس‌پیت مدیر اصلی محصولات لاجیتک می‌گوید: «لاجیتک در سری G Pro گیمرهای حرفه‌ای را که علاقه‌مند به بازی‌های ورزشی هستند هدف قرار داده است.» وی همچنان افزود:‌ «در هدست Pro X2، از تکنولوژی Graphene Audio استفاده شده و این امر موجب شده تا درایورهای محکم و سخت و در عین حال سبک ساخته شوند. از این‌رو می‌توان صدایی با کیفیت، همراه با اعوجاج بسیار کم انتظار داشت.»

Logitech PRO X 2 LIGHTSPEED Wireless Gaming Headset هدست لاجیتک

 

در بازی‌های ورزشی شفافیت صدا امر مهمی است که بر پیروزی تاثیرگذار خواهد بود.  توانایی شنیدن کوچک‌ترین صدا و برقراری ارتباط با هم تیمی‌ها در این هدست تفاوت را ایجاد می‌کند. وجود درایور ۵۰ میلی‌متری صوتی Pro-G GRAPHENE جدید، سبب ارائه صدایی فراگیر شده که هرگز قبلا وجود نداشته است. درایور جدید بهبودهایی را در شنیدن صدای دقیق و کاهش نویز ارائه می‌نماید و به گیمرها این امکان را می‌دهد تا صدا را با وضوح بیشتر و متناسب با حرکات بشنوند و مکان ‌آنها را در سریع‌ترین زمان ممکن تشخیص دهند.

Logitech PRO X 2 LIGHTSPEED Wireless Gaming Headset هدست لاجیتک

 

علاوه‌بر درایورهای صوتی PRO-G GRAPHENE، پیشرفت‌های دیگری در PRO X2 دیده می‌شود:

اتصالات قوی – امکان اتصال سه‌گانه بی‌سیم، باسیم (جک ۳.۵ میلی‌متری Aux) و بلوتوث در این هدست وجود دارد و با استفاده از تکنولوژی LIGHTSPEED می‌توان مشکلات مربوط به تاخیر و قطع و اتصال را از بین برد و با یک‌بار شارژ از حداکثر ۵۰ ساعت شارژ تا فاصله ۳۰ متر بهره‌مند شد.

طراحی بی‌نظیر – طراحی هدست Pro X2 با همکاری گیمرهای حرفه‌ای انجام شده است و دارای قاب آلومینیومی محکم و در عین حال بسیار سبک بوده و در طولانی مدت به دلیل داشتن گوشی با کیفیت از جنس چرم و مخمل باعث خستگی نخواهد شد.

ارتباط راحت – امکان ارتباط ساده و واضح با استفاده از میکروفون کاردیوئید ۶ میلی‌متری جداشدنی میسر خواهد بود.

صدای فراگیر – تجربه شنیدن صدای فراگیر کمک خواهد کرد تا در بازی غرق شوید و حریفان خود را قبل از اینکه شما را پیدا کنند، بیابید.

هدست Pro X2 لاجیتک با وزن سبک و در عین حال با کیفیت می‌تواند در زمان طولانی گوش کاربر را خسته نخواهد کرد و با داشتن صدای دالبی تجربه یک بازی حرفه‌ای و موفق را در اختیار می‌گذارد.

 

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید