الجی اولین مانیتور گیمینگ خمیده UltraGear OLED با رفرش‌ریت ۲۴۰ هرتز را معرفی کرد

الجی به تازگی از اولین مانیتور فوق عریض خمیده گیمینگ و ۴۵ اینچی خود بنام 45GR95QE در رویداد تکنولوژی که با محوریت سیستم‌های صوت و تصویر و فناوری‌های قابل حمل در برلین برگزار خواهد شد، رونمایی خواهد کرد. این محصول زیبا و جذاب اولین نمایشگر OLED خمیده با نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز است که برای گیمرها طراحی شده است.

LG UltraGear 45GR95QE-01

در نمایشگاه IFA 2022 که در شهر برلین آلمان برگزار خواهد شد، بازدید کنندگان می‌توانند طیف گسترده‌ای از مانیتورهای الجی از جمله اولین مانیتور گیمینگ خمیده ۴۵ اینچی را از نزدیک ببینند.

این مانیتور غول‌پیکر و فوق عریض دارای نسبت تصویر 21:9 و رزولوشن 3440×1440 است. نرخ نوسازی در این مانیتور به ۲۴۰ هرتز می‌رسد تا فریم‌ها بدون کندی و بصورت روان نمایش داده شوند  و پنل OLED در این مانیتور جزو جذاب‌ترین ویژگی این مانیتور به حساب می‌آید که قابلیت تولید روشنایی بالا و کنتراست و رنگ مشکی کم‌نظیری دارد. برای سهولت کاربر و مشاهده محتوا میزان انحنای پنل برابر با 800R می‌باشد که باعث می‌شود این حس به کاربر القا شود که واقعا در بازی قرار گرفته است.

LG UltraGear 45GR95QE-03

از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش منحنی و حرفه‌ای الجی UltraGear 45GR95QE  می‌توان به زمان پاسخگویی خاکستری به خاکستری (GTG) ۰.۱ میلی‌ثانیه، دقت رنگ بالا و پوشش ۹۸.۵ درصد از طیف رنگ DCI-P3 و پشتیبانی از فناوری HDR10 و نرخ تازه‌سازی VRR اشاره کرد.

مانیتور UltraGear 45GR95QE الجی دارای درگاه‌های HDMI 2.1 و DisplayPort 1.4 بوده و از فناوری تصویر در تصویر پشتیبانی خواهد کرد. در پشت مانیتور علاوه‌بر لوگوی UltraGear می‌توان چندین LED برای نورپردازی RGB را مشاهده کنید.

همچنین الجی در این نمایشگاه از یک مانیتور دیگر بنام Ultrafine Display Ergo AI که مناسب خانگی و اداری است، رونمایی خواهد کرد. این مانیتور دارای یک دوربین داخلی و یک هوش مصنوعی قدرتمند است که بطور مداوم وضعیت بدن و چشم‌های کاربر را ارزیابی کرده و ارتفاع و زاویه نمایشگر را مطابق با آن تنظیم کرده تا از ماندن کاربر در یک موقعیت طولانی جلوگیری به عمل آید. مانیتور نام برده دارای صفحه نمایش ۳۱.۵ اینچی IPS و رزولوشن 3440×1440 عرضه می‌شود. وضوح تصویر 4K، پوشش ۹۵ درصدی گستره رنگی DCI-P3 و HDR از قابلیت‌های ارزشمند این مانیتور به حساب می‌آید.

UltraFine Display Ergo-01  UltraFine Display Ergo-02  UltraFine Display Ergo-03

منبع: Techpowerup

 

دیدگاهتان را بنویسید