معرفی اولین نمایشگرهای UltraGear OLED با رزولوشن 4K OLED توسط الجی

شرکت LG نمایشگرهای گیمینگ UltraGear OLED خود را که برای دستیابی به بهترین کیفیت بصری طراحی شده‌­اند با ابعاد مختلف و ویژگی­‌های متنوع رونمایی کرد که به طور مختصر به هر کدام از آنها می­‌پردازیم.

LG UltraGear OLED monitor LG UltraGear OLED monitor LG UltraGear OLED monitor LG UltraGear OLED monitor

مدل 32GS95UE

ابر نمایشگر ۳۲ اینچی 32GS95UE دو حالت مجزای کارایی تحت عنوان Dual-Hz را ارائه می‌­دهد که به کاربر اجازه می­‌دهد با یک کلیک ساده یکی از دو حالت رزولوشن 4K (۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل) با نرخ‌نوسازی تصویر ۲۴۰ هرتزی و رزولوشن FullHD (۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل) با نرخ‌نوسازی تصویر ۴۸۰ هرتزی را متناسب با نیاز خود انتخاب نماید که در نوع خود بی‌نظیر است. این امر سبب می‌شود بازی­‌های اول شخص و رقابتی را با سریع‌ترین حالت ممکن یعنی FullHD و ۴۸۰ هرتز اجرا کنید تا دست پر به رقابت ادامه دهید و بازی‌های داستان محور که عموما جلوه­‌های بصری فوق‌­العاده‌­ای نیز دارند را با حداکثر کیفیت در حالت 4K و ۲۴۰ هرتز تجربه نمایید. دیگر ویژگی‌های کاربرپسند این مانیتور شامل پنل ۳۲ اینچ OLED با سرعت پاسخ‌دهی (GtG) ۰.۰۳ میلی­‌ثانیه به منظور از بین بردن هرچه بیشتر Motion Blur و افزایش وضوح تصویر در نمایش حرکات سریع، کنتراست و کیفیت رنگ بی­‌نظیر، پنل­ OLED و حاشیه­‌های باریک در چهار ضلع صفحه نمایش خواهد بود. همچنین بلندگوهای فوق‌­العاده­ (به همراه دو Woofer) که صدای فوق شفاف و سازگار با DTS Virtual:X را ارائه می­‌دهند تا نیازی به اسپیکرهای جداگانه نیز نباشد.

مدل 34GS95QE و 39GS95QW

نمایشگر ۳۴ اینچی 34GS95QE و ۳۹ اینچی 39GS95QW که جایزه نوآوری و خلاقیت را در نمایشگاه CES 2024 کسب کرده­اند، نمایشگرهای اولتراواید و خمیده (زاویه خمیدگی 800R) خانواده UltraGear OLED تشکیل می‌دهند که  نسبت تصویر ۲۱:۹ و رزولوشن ۱۴۴۰×۳۴۴۰ پیکسل دارند. از ویژگی­‌های دیگر این دو مدل می‌توان به گستره دید پانوراما، استفاده از فناوری ضد انعکاس نور LG در تولید صفحه نمایش، زاویه خمیدگی 800R، حاشیه باریک در چهار ضلع صفحه نمایش، نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز، زمان پاسخ‌دهی (GtG) ۰.۰۳ میلی‌­ثانیه اشاره کرد. این نمایشگرها خانواده UltraGear را به دو مدل دارای دید گسترده و سینماتیک مجهز می­‌کنند.

مدل 45GS95QE، 45GS96QB و 27GS95QE

این سه نمایشگر که در واقع نسخه به روز رسانی شده مدل­‌های پیشین در این رده هستند، خانواده UltraGear OLED را بیش از پیش با کیفیتی عالی گسترش می‌دهند. نرخ‌نوسازی­ تصویر بالا، زمان پاسخ‌دهی سریع و وضوح تصویر بی‌نظیری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا تمامی توقعات یک کاربر از نمایشگر را پاسخ دهند. هر سه مدل دارای استاندارد VESA DisplayHDR true Black 400 هستند که بهترین سطح نور و همچنین بهترین عمق رنگ سیاه را ارائه می‌­دهند تا حتی تصاویر در تاریک‌­ترین صحنه­‌ها نیز جزئیات فوق­‌العاده‌­ای به نمایش بگذارند. مدل قدرتمند و ۴۵ اینچی 45GS96QB نیز یک مدل اولتراواید با نسبت تصویر ۲۱:۹ است که رزولوشن ۱۴۴۰×۳۴۴۰ پیکسل را با خمیدگی 800R و اسپیکرهای داخلی ارائه می‌دهد. نمایشگر ۲۷ اینچی 27GS95QE نیز انتخابی عالی برای فضاهای محدود و کاربرانیست که صفحه نمایش تخت با پنل OLED را با تمام ویژگی­‌های فنی و بصری خاص نیاز دارند تا به بهترین تجربه گیمینگ دسترسی پیدا کنند.

همچنین شایان ذکر است که تمامی محصولات جدید این خانواده با طراحی به روز و ارگونومیک تولید شده‌­اند، استفاده از پایه باریک L که امسال معرفی شده است، ویژگی­‌های ارگونومیک و قابل تغییر حالت­‌ها و زوایای مختلف نمایشگر را ممکن می­‌سازند و البته فضای کمتری را بر روی سطح میز کار شما اشغال خواهد کرد.

مانیتورهای گیمینگ الجی با ۱۸ ماه گارانتی الماس ریان ایرانیان در دسترس قرار دارد.

 

منبع: Techpowerup

دیدگاهتان را بنویسید