کارت گرافیک انویدیا با نام RTX 4070 Ti در بنچمارک Geekbench رویت شد

طبق اخباری که در گذشته از انویدیا دریافت شده بود، این شرکت تصمیم گرفت که با لغو کارت گرافیک RTX 4080 12GB، تولد جدیدی برای کارت گرافیک دیگری با نام RTX 4070 Ti رقم بزند. برخی از بررسی‌کنندگان این کارت گرافیک را در بنچمارک Geekbench مورد تست و بررسی قرار دادند.

مشخصات فنی کارت گرافیک RTX 4070 Ti برای اولین‌بار روی دیتابیس Geekbench رویت شد. طبق اطلاعاتی که از کارت گرافیک مذکور در این بنچمارک به دست ‌آمده مشخصات آن همان مشخصاتی است که انویدیا با نام قدیمی RTX 4080 12GB معرفی کرده بود که شامل ۷۶۸۰ هسته کودا و ۱۲ گیگابایت حافظه GDDR6X با سرعت ۲۱ گیگابایت بر ثانیه و همچنین مجهز به ۲۷۳۰ مگاهرتز فرکانس افزایشی می‌باشد.

در بنچمارک انجام شده کارت گرافیک RTX 4070 Ti توانست امتیاز ۲۱۴۶۵۴ را به خود اختصاص دهد و عملکردی نزدیک به کارت گرافیک RX 7900 XTX داشته باشد. در واقع کارت گرافیک RTX 4070 Ti در حدود ۵٪ قدرتمندتر از RX 7900 XTX عمل کرده است. تمام این نتایج حاکی از آن است که کارت گرافیک یاد شده در مقایسه با کارت گرافیک نسل قبلی خود در حدود ۴۵ الی ۵۰ درصد قوی‌تر ظاهر شده و به احتمال زیاد در هنگام اجرای بازی نیز عملکرد بهتری را از خود به نمایش خواهد گذاشت. 

RTX 4070 Ti

به نظر می‌رسد کارت گرافیک RTX 4070 Ti اوایل سال جاری عرضه شود و باید به این نکته توجه کرد در حال حاضر بنچمارک‌های محاسباتی در خصوص عملکرد گیمینگ این کارت گرافیک اطلاعات درستی ارائه نمی‌دهد اما می‌توان نتیجه گرفت که این کارت گرافیک دارای هسته اورکلاک است و مطمئنا در حجم کاری زیاد مخصوصا بازی‌های پیشرفته‌ عملکرد متفاوتی خواهد داشت.

 

منبع: Videocardz

دیدگاهتان را بنویسید